Jobb, jobb , sol och babyshower

Hej och go söndag 

Mår ni bra ? 

 Nu är kl 19.22 och jag har precis satt mig för kvällen 


I dag hade Sandra sin babyshower för lillebror som kommer 24/9 
Det var hennes vänner som ordnade det hemma hos Melina i stan 

Tyvärr kunde jag inte vara på plats pga.  jobb men jag var uppe hos Sandra nu på kvällen och gav vår present och fikade lite ❤️

Jag har 3 bilder från dagen som jag lånade av Carina ( Sandras mamma ) 

Sandra var jätte nöjd och hon hade fått massa fina saker / kläder 

Av oss fick hon den här jumpsuiten 

(null)
        Newbie 

Sandra fick massa fint bla. en super fin Ralf Laurent body Av Jossan & sandor med familj 


(null)



Bilderna nedan är tagna av Carina 

       ⬇️

(null)

(null)

(null)

(null)


I dag har jag alltså jobbat 

Först var jag på FT , jag fixade lite och lämnade mattan så i morgon ska jag städa och lägga på ren matta 

(null)


Efter FT  var det dags för KP 

Vi var i Tyresta by och sammanlagt har jag gått 1.4 mil i dag 
Jag är ovan och helt slut 😂😂


Barbamamma do NOT got this . 

(null)

(null)

(null)

En underbar dag  med gött väder 

När jag kom hem och väntade in Sandra och max så hann jag slå mamma en signal och sen satte jag mig en timme i solen ☀️☀️☀️☀️

Och nu för en stund sen så kom jag hem från MOS gänget ☺️

 Nu ska jag förbereda för en ny jobb vecka med 
Jobb , kp , möten , lunchdate, barnvakt . Läkarbesök och Vaxholm 

Bara att ge gärnet ......

Love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0