Kalas

Tjo vänner 

Söndag och ny vecka väntar 🙃

Jag har en riktig mardröms vecka framför mig med ordinarie jobb och 3 kp uppdrag  - tisdag , torsdag och söndag 
Kalas onsdag och lördag . 
På fredag ska jag göra tårta till lördagens kalas 

I dag söndag har jag varit så sjukt trött och ont i  mina leder . 

Jag vaknade 6.30 , somnade om 9-10 och höll på att somna 12-13 , då hoppade jag in i duschen för att vakna till . 

Även när vi körde hem från kalaset så var kroppen tung 🤭

Jag hatar när jag inte har energi ........

Vid 14 tiden var vi på kalas ute på finkarudden på Gålö för att fira Sandra på 15 års dagen . 
( Kia & rickards dotter ) 

Allt var så fint ordnat som vanligt 😀

Dom bjöd på massa gott , kex , ost , Frukt , grillat , snacks och tårta . 
Grymma värdar . Det var mycket folk så vi hann knappt prata . 
Men tack för ett mysigt kalas 

(null)

Grattis  fina Sandra 🎂 haha  blev en blund bild 


(null)

(null)

(null)

(null)


God mat , karré , potatissallad . Sallad och tzatziki 

(null)

Släkt och deras vänner 

(null)

Mina  fina  ❤️❤️❤️  och vildingen Olivia i röda stolen 
❤️

(null)

Rickard var grill mästare 


(null)

(null)

   Jätte smarriga tårtor , den vita var godast 🤪🤪
Lite som cheesecake botten 👍

Tyvärr hann vi inte stanna till paket öppningen  för vi skulle hinna till port 73 Bla för att handla div saker innan dom stängde . 

Vi var på baby proffset , Lindex och jula 

Vi kom hem vid 18 tiden , nu har jag gjort fiskgryta och tvättar lite 
Jag ska försöka komma i säng senast 21 
SÖMN DELUX  behövs 

 Va rädda om varandra // Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0