Lite blandat

Hej 

Passar på att blogga lite snabbt för jag ska snart åka och handla mm, jag väntar bara in bilen och att grabbarna kan ta Sune medans jag åker 


Jag har precis kommit hem från Sandra och Olivia , 
jag gick upp och gosade en stund efter jag kom från jobbet 
Jag Var inne på jobbet tidigt i morse för att kolla till huset innan helgen och ta posten när jag ändå promenerade förbi . 

I dag blir det bara mys hemma och i morgon har vi Olivia till söndag . Det blir första gången hon sover borta !  Jag har nattat henne fler ggr för natten men då hemma hos henne 
❤️

I morgon tänkte vi besöka Lasse Maja Land i Skogås 

(null)

Hoppas lilla oliven uppskattar det . 


Annars har det varit jobb onsdag - fredag 
På onsdagen var jag ju på bio och kollade nya spindelmannen 

Jobb torsdag & fredag

.....

Min lilleman är grym 
I april i år så vägde han alldeles för mycket och i april tappade Kalle aptiten automatiskt och tappade några kilon och då bestämde han sig för att fortsätta med lite promenader och dra ner på massa skit 

Nu 5 månader senare har Kalle gått ner 34 kg 

Han promenerar 1.1/2 timme varje morgon och på kvällen joggar han samma sträcka eller tvärtom 

Nu springer han 6 km utan problem 


Han försöker skippa skit mat och godis i veckorna men han äter bröd , havregrynsgröt och vanliga middagar på kvällen 
Allt som vi äter ( husmanskost )  äter han 
i går år vi panerad torsk med remouladsås och potatis 
I dag ska Kalle laga middag och det blir carbonara 


Till helgen brukar han unna sig pizza 

Detta är alltså ingen diet utan bara motion och inte massa  bajs mat varje dag . 
Grymt duktig 
Och ren vilja . 
Han mår 1000 ggr bättre nu . 

(null)

Snap från morgonens jogg 🤸‍♀️🏸


Pratar med mamma flera ggr i veckan och i onsdags så hade hon och 2 kvinnor till ordnat en kräftskiva med hjälp av hyresgästföreningen pengar . 
Mamma , Vivvi och en till hade ordnat allt med dukning , handling och förberedelser 
Allt hade blivit lyckat
Dom hade även underhållning 
En granne och hans sambo hade spelat gitarr och sjungit 

Jag tycker det är så skoj när mamma och grannarna hittar på saker och  Har skoj så hon inte bara sitter själv . 

(null)

(null)

Min mamma i gröna jackan 😀

Ja ja , lite fredags surr från mig 

All kärlek 
Maria ❤️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0