Lördag den 3/8

Hej bästa ni 

Hur mås ? 

Här är det fint 
I dag har vi haft en skön dag med fix. 

Dagen har innehållit :
Mys 
Jobb
Promenad med Sune 
Rusta och bunkrade med hygien prylar 
På media mark och köpte vägg fäste till tv:n 
Ica maxi för storhandling 
Köpt presenter
Slagit in presenter 
H har hängt upp tv:n 
Solat på plätten 
Städat 
Tvättat 
Köpt blomma 

(null)

(null)

Det vart så himla fint , jag var så trött på att ha tv:n på fot och på bänken 
Svårstädat och detta är mer stilrent 

Tack älsko 

(null)

Köpte spansk peppar på Ica maxi 


(null)

Vi har 3 kalas kommande dagar 

Sandras ( Kia & rickards dotter ) i morgon 
Olivias 2 års dag på onsdag men kalas på lördag 
Sandra ( vår ) fyller på torsdag 

Nedan ;  vår middag 
Jag är sjukt sugen på räkor & kräftor igen 
🦞😂🦞😂


(null)

(null)

(null)

(null)

Till detta blir det aoli och vitlöksbröd 

I kväll ska jag till barkaby 
Jag har lovat att hämta hem Mos familjen kl 21 
I morgon är det kalas ute på Gålö , hoppas vädret är med oss 


Kalles resa: 
Han blir kvar i Prag minst en natt , jag pratade med honom på fm 

Sen åker dom via polen hem . 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan 

All kärlek // Maria 


Kommentarer
Postat av: Jossan

🥰 Kul att träffa dig en snabbis ikväll fina Maria🤗Ta hand om dig och ha det så bra!💕🌸

Svar: Desamma vackra
Du var så sjukt snygg som vanligt
Vi ses på lördag , då pratar vi mer
❤️❤️❤️❤️❤️ massa kramar
Ia None

2019-08-03 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0