Måndag / Lion

God morgon 

Ny vecka och älskade måndag ( NOT )

Joda , det e ok med måndag ändå 
Jag älskar ju mitt jobb och det är som mitt 2:a hem 
I dag kör jag 12-19 

Vad händer mer i veckan da : 

I dag ska vår bil in på lagning , sätes sjusteraren ska lagas , just nu kör jag med kuddar bakom ryggen för att nå ner till pedalerna , den är fast på Hennings läge . 

Jag ska träffa en tjej för att diskutera eventuell hundvakt till Sune , då under längre tider då vi åker utomlands 

Olivia ska sova här i helgen 

Eventuellt ska jag gå på bio med en ungdom på jobbet 

Den här veckan är lite lugnare än förra . Förra veckan var hysteriskt 



I går kväll var det filmen Lion på tv 
Såg ni den ??


Den e Baserad på en sann historia 

Jag tyckte om filmen jättemycket och jag hade hört att den skulle vara superbra och supersorglig 
Dock trodde jag att jag skulle grina mer än vad jag gjorde 

(null)


Klart sevärd ..... 

Nu ska jag mysa lite och sen ta en dusch och sen passera centrum innan jag åker till jobbet . 
// Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0