Måndag och i dag tisdag

Hej vänner 

Har krypit ner i sängen , Jag är jättetrött just nu men jag ska försöka få till ett inlägg . 

I går måndag var det fullt drag på jobbet, vi hade nämligen ett 15 års jubileum för vårat FutureTeens 

Vi hade bjudit in lite bra folk 
( samarbetspartners) och familj . 

Vi bjöd på grillat med en massa goda tillbehör och jättegoda vinbärspajer med bär från FutureTeens trädgård och självklart var det vaniljsås till det . 

Vi bjöd även på live musik . 

(null)

 Lillgrodan var självklart en given gäst och pajen var poppis . 

(null)


(null)

(null)

Happy girl happy familj 

(null)

 Allan och Mange  är även kända som aja baja band 
( barn musik ) 

Det vart en jättetrevlig dag / kväll i går . 

Gissa om mina fötter värkte efter 10
Timmar. 

........   


Vem kom hem i går da ???

Jo min fina älskade Kalle  ( lilleman )

Han har berättat lite om resan i dag men vi ska gå ut och äta i helgen så då får vi prata mer ❤️❤️
Så skönt att han han hemma igen , nu kan jag ha ljudlöst på nätterna igen . 

En rolig sak grabbarna gjorde på resan 
( Kalle, Micke och Kevin ) 
Var att alla 3 gjorde exakt samma tatueringar för att minnas deras första bil luff genom Europa 
Resan var fokus på Kroatien och Prag 🚘


Jag älskar när man gör så här , det blir ett minne för livet  ❗️❗️  
                              ⬇️⬇️⬇️

(null)

 Den sitter på framsidan av låret 
😂😂😂😂😂  2k19 (2019) 
 
Kalle tyckte det bästa på luffen var Prag . 


Nä nu måste jag sova . 

God natt på er // Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0