Matporr, Tyresta och livrädd

Hej på er 

Trött tjej här 

Ingen sömn :


Dåligt  med sömn i natt , vi fick sitta uppe med Sune i natt igen  . 
 Regn och Åskan tar kol på honom , nu blir han rädd bara det regnar för han förknippar det med åskan 

I natt åskade det igen , nu är vi inne på dygn 5 tror jag .  
Han river hela huset innan vi tar in han i badrummet och där måste vi sitta . 
Efter några timmar när det lugnar ner sig så måste jag koppla honom och hålla fast honom i sängen tills han somnar av utmattning annars trippar han bara runt runt 

(null)

(null)

 Jag lider med honom, frågan är hur mycket han klarar av snart. 
Han är så stressad så han utsöndrar en vidrig doft typ fisk / ammoniak 

Han är livrädd för smällare & raketer
Flugor
Motorcyklar som brummar 
Åska & regn 

Han är 9 år ,  ska man låta honom somna in ? 

Jag klarar inte tanken och att nämna det för barnen kommer inte att gå ,  men man måste kanske tänka på hans bästa ?? 

Hemska tanke ❤️😪😪 han är ju min bästa vän och kärlek 
............

När jag klev upp efter 4 timmars sömn så var jag inte kaxig , vid 9.30 var det dags för jobb/ kp uppdrag 
Vi var i Tyresta by och tog en timmes promenad

(null)

(null)

      Vackert 🌼🌼🌼

Promenaden var en riktigt käftsmäll då jag aldrig varit i så dåligt skick kroppsligt just nu 
Barbamamma på  promenad liksom ......

När jag kom hem från jobbet så klippte jag gräsmattan , städade lite , jag gjorde en stor stek så till middag vart det stek, gräddsås och potatis 
Så jäkla gott 
I går vart det lövbiff, pommes och bea 
En riktig matporrs helg 

                 ⬇️


(null)

 Söndagsstek , våran gräddsås är att dö för 


(null)

Oj oj oj säger jag bara 🍴

I dag har Olivia sitt kompis kalas , hur söt var hon i dag med sin tyll kjol 

(null)

Pussa & krama kompisar är mysigt 


(null)

      Glad  tös 

(null)


Nu väntar ny arbets vecka på FT igen 
Helgen ( fredag & lördag ) sprang i väg 

Hoppas ni mår bra ?

All kärlek 
Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0