Mini kalas med lillgrodan

I dag är det världens bästa Olivias 2 års dag 

Vi var uppe hos Mos gänget en stund efter jobbet 


(null)


            Fina Max och Sandra ❤️❤️❤️


Dom bjöd på prinsess tårta 🎂 och vi gav presenter 

Olivia fick ett dockskåp med lite möbler som redan fanns i huset vid köpet . 

Sen köpte jag , Henning och Kalle en massa nya möbler , 
det vart ett vardagsrums möblemang 
Dockhus familjen ( mamma & pappa och 2 barn ) 
Köks möbler  och 2 sammets fotöljer och ett bord 
Tavla & böcker 

Sen fick hon en jätte söt tröja från Lindex 

     ⬇️

(null)


(null)

Jag tror den här tjejen vart väldigt glad 


(null)

Vi hade svårt att slå in dockhuset så vi körde den i en svart sopsäck  ( snyggt ) NOT men praktiskt 

(null)

(null)

Hon lekte i huset hela tiden vi var där , 

det vart bara lite svårt först vart dom skulle ställa huset så det vart bra för Olivia 

Inte för högt och inte för lågt 

Sandra kom på en bra lösning som vart perfekt 👍
Inne i hennes rum ska den stå såklart men här lekte hon i vardagsrummet 


Nöjd tjej - då är vi nöjda 😀

Vi älskar dig lilla vilding 


I morgon är det Sandras tur att fylla 27  år , 

Vi gav henne presenten i dag , det vart en Gynning mugg och en flaska rosé 

Jag försöker få hela samlingen Gynning muggar till säzz 

(null)


Jag tror det var den här  vi köpte denna gång 🙃

Det finns en del färger och ansikten att välja på

Jag tror vi har gett 4 eller 5 nu .

Nä nu måste jag sova 

All kärlek 
M ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0