1 vecka kvar

Nä men hej 👋 

Är det bra ?

Trött tjej här 

Jag jobbade fredag , söndag och måndag kväll och i dag trodde jag verkligen att jag skulle vara ledig , jag var på chill humör och satt i soffan i pyjamas när telefonen ringde kl 8.07 

Det var min chef på boendestöd 
Hon frågade 

- vill du jobba ? 

Ääää  a ,  jag har så svårt att säga nej !! 🤪

Jag frågade när jag hade min första kund?

- kl 9 i handen .

OMG 

Jag hade INTE  varit ute med Sune , jag hade pyjamas på mig , inte ätit frukost eller borstat tänder mm 

På 20 minuter var allt det gjort och jag var i handen 
8.40 
Bra jobbat , jag hann även med att köpa en banan på Hemköp 

Jag hade kunder fram till 13 och sen var jag på kontoret och hämtade ut en ny almanacka för 2020 och mitt schema för mellandagarna 

(null)

När jag kom hem så vart det planering framåt och matlagning 

I kväll blev det bacon , ägg och stekt potatis 🥔 

(null)

(null)

  I går måndag hann jag göra en stek på Dagen 

Det vart så sjukt gott 

(null)



Jag slutade ju på mitt gamla jobb förra onsdagen och i går var jag tvungen att skicka ut ett mass sms till mina fd ungdomar , föräldrar och samarbetspartner att jag valt att gå vidare . 

Anledningen till  utskicket var att flera sökte mig  dom ringde  och sms:ade och ställde frågor om tider, planering och jullunch mm

Jag har valt att inte svara fram tills i går ! 
men nu har jag meddelat alla 

Jag tackade för mina 11 år på FT , önskade alla lycka till och att jag kommer sakna dom och vilka dom Ska kontakta nu  !

HERREGUD vad jag vart kärleksbombad 

( chockad ) ( tacksam ) 

Så mycket fina hälsningar och fina ord 

Det värmde verkligen 🥰
Några ringde också men jag valde att inte svara men nu vet alla iallafall ( skönt ) 

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Tack för alla  era fina ord 🥰🥰🥰🥰



Nu är det bara 7 dagar kvar till julafton 

Är ni klara ? 

Jag har 2 saker kvar . 

Min sista jobb kväll är på fredag sen är jag ledig till den 28/12
( jobbar kanske den 26:e ) jag vill , men det är kö på storhelgs passen . 

Sen är jag ledig igen mellan den 29/1-1/1 

8-9 lediga dagar ,  yeeeeeeee
Längtar 
Det blir mys delux 🥰

Jag är själv hemma nu , älsklingen jobbar över då dom behöver bli färdiga med allt tills på fredag 
Sen är han ledig i 17 dagar .  Lyx .  

Det är han värd 

Ja ja 
Nu ska jag hoppa in i duschen 


All kärlek // Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0