1:a avent & dec månad

Hej och go 1:a advent 

Jag har precis duschat och lagt mig i soffan .

Jag har jobbat med  ( kp ) det vart en lång promenad och samtal . 

Efter uppdrag så gick jag och handlade , 

Ica i brandbergen har ju lucköppningen varje dag 
1-24 luckor med ett bra erbjudande 

I dag var det Felix risgrynsgröt  för 5 kr  st 

Vi äter mycket risgrynsgröt nu under julen så jag köpte några extra. 

I dag skulle vi gå upp till MOS gänget och ha advents fika men Olivia vaknade med feber 🤒 
(Trist )   Vi pussades massor i går så hoppas jag inte får något skit .

I går bakade Olivia med sin kompis Nova 

(null)

 Linton ville också baka 😂😂


(null)

      Gulliga  tofs Fia 


(null)

   Trötta lillebror Linton 

(null)

(null)

 Här hemma är det mysigt med alla adventsstakar och levande ljus .

Jag har precis gjort kvällens middag 
Kycklingfilé i pepparrotssås 
Så himla lätt och gott . 

💜💜💜

Nu i december händer det lite extra  :

Nu i veckan har jag date med min barndomskompis Renee .
Vi ska hem till hennes nya lgh och mysa 

Den 14/12 är det glöggparty i nacka

Den 11/12 date med Pamela och fixa håret 

Den 18/12 avslutning på jobbet och ta en avskeds öl med kåtis efter jobbet ( smeknamn) 

Den 23/12  julfix och sista julklapparna 

Den 29/12 ska jag göra lashlift

Den 30/12-1/1 åker vi till hotellet för party och mys 

Jag ska försöka klämma in någon massage också 

Sen är det jobb de andra dagarna som gäller 

I morgon jobbar jag kväll på HT och denna vecka ska ju vår bil lagas också . 

Nu säger jag bye bye 

Love IA 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0