2 dagar kvar

Dan före Dan före dopparedagen 🎄🎁

Tjo folket 

Vilken mysig dag vi har haft 

Först & främst så gick jag och la mig kl 22 i går kväll och vaknade av att Henning satte sig på sängkanten för att väcka mig 8.20 
Han frågade om jag skulle sova hela dagen ? 

10 timmars sömn utan att vakna och kissa 

Hur skönt ? 

Jag har sånt jäkla skönt lugn i kroppen just nu .

Det har varit jäkligt mycket sista månaderna men nu är typ det mesta under kontroll / NICE 


Vi mös lite på morgonen , åt frukost och sen tog vi en promenad , vi var och hämtade 2 paket på Pias livs .

Sen har jag pulat hemma. 

Jag vände upp & ner på Kalles rum
Vi rensade och sorterade hans hyllor och data bord 
Vi satte in hans papper i hans pärm, dammade allt , lyfte upp datorer och dammsög bakom sladdar mm 
Ordnade en packningshög och dammsög, bäddade rent och torkade golv , 
Snyggt och fräscht och ordning på allt innan avresa . 
Städa och bädda rent kommer ju ske ett par ggr till innan den 6/1 

14 dagar tills han åker 
😢😢🤪🤪

(null)

(null)

(null)

Mys......

Det vart en påse skräp 

(null)

Jag har rullat köttbullar och dom vart så sjukt goda 

(null)

Det vart några 😂😂

(null)

(null)

(null)

Skönt att det är klart 👍

I kväll blir det lite serie tittning 
Vi fortsätter på SEAL TEAM 

I morgon blir det den sista handlingen , det blir nog vi och 3 miljoner till 😂😂
Sen ska vi upp och lämna allt vi ska ha på julafton  till MAX och SANDRA 

Fix och tricks men vi har ingen stress alls 😍

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0