21 och 8

Hej söndag 👋 

Hur mår ni ?

Jag sov ända till 8.20 i dag , så jäkla skönt 

Vi mös lite i soffan i morse och så gjorde vi en inköps lista och sen drog vi ner till maxi och storhandlade 

Det är skönt på morgonen , både jag och henning var på jidder humör med varandra och vi gick runt och sa kaxiga saker till varandra och kallade varandra för hjärntrötta , kallade varandra dumma i huvudet mm
Vi visste ju att vi skojade men folk lyssnade och trodde säkert vi var seriösa och skit osams 
Typ att vi hatade varandra 
Fan va jag skrattade när vi såg folks reaktioner 
En rolig storhandling 
Folk tänkte nog ( kul jul dom får ) 😂😂😂

Nu har jag kokat massa potatis och gjort kyckling med currysås till middag och matlåda och mat till mig innan jobbet 

Jag jobbar kväll 
16-21 i dag , kort pass men söndags ob 

(null)

(null)

Maten ser inte jättetrevlig ut i kastrullen 

🍽

Snart åker min älskade kalle Lilleman Höglund till 
Asien 
Han drar 6/1-20

Han har 8 arbetsdagar kvar och 21 dagar kvar hemma i swedala 
I går tog han och Jennifer deras sista vaccinationer 

Jag är Avis och jag kommer sakna honom❤️

Jag önskar er en fin söndag // Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0