21:a December

Heeeeej 

Men hallå , vem e jul ledig ??  Jo jag .

I går kväll jobbade jag mitt sista kvällspass på några dagar 
Detta är friheten med att jobba som
Timmis , jag väljer helt själv hur jag vill jobba och hur jag vill lägga upp mina dagar 
Funkar kanon för mig 

Henning väntade in mig i går kväll , jag duschade , vi åt lite skinksmörgåsar och sen somnade vi i soffan . 

Mitt pass i går var kaos 😜

Det var ett helt nytt schema med nästan bara dementa , det var mycket avföring och översvämning hemma hos en kund ( dement ) så jag fick ringa jouren och styrelsen och det var jag som fick möta upp dom mellan kunderna , det var långa avstånd och jag hade gå schema och jag överdriver inte om
10  av 11 kunder bodde på 3:e våningen utan hiss 

Min stegräknare visade 12 km efter 6.5 timmars jobb

Jag fick göra ett ärende som egentligen hemsjukvården skulle ha gjort men delegerades till mig och det var något helt nytt för mig 😛

Jag var rätt mör i morse men klarade jag det passet och då klarar jag nog de flesta scheman😂😂😂

Jag har faktiskt lite träningsvärk i dag .


I dag har vi varit på tur 🚗

Vi har varit på Mio möbler och tittat och fått inspiration och vi hittade vår drömsoffa 

Just nu var den nersatt till 1/2 priset men vi ska köpa soffan om ett år och den kommer att finnas då med men frågan är om vi hittar den på rea då . 
Soffan har funnits i sortimentet i 15 år 
Vi fastnade på ett härligt typ plysch tyg 

Supersnygg och den skönaste soffan jag suttit i . 



(null)

Kök:

Jag har ju fastnat för mörkt trä färgat 
Och jag hittade ett sjukt snyggt köksbord med snygga stolar i mocka 
Bordskivan i mörkt trä 

(null)

(null)

Något av dessa vill jag typ ha 
😍


Sen hittade jag en jättefin vägg hylla i string modell och en jättefin matta 
Men mattan var dyr och så länge jag har Sune så satsar jag inte på Dyra mattor . 

När vi var klara där så åkte vi till Willys. Rusta  och stadium .

Vi lämnade rusta med noll saker för vi vägrade stå i kön 
Kön sträckte sig bak till tapet avdelningen 
Usch va folk . 

Vid 12 tiden så hämtade vi Olivia 
Hon har hängt med oss och förgyllt vår dag ❤️
Vi har läst, gjort pannkakor , ritat och tittat på film 

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är jag trött men måste gå till c och köpa mjölk 
Jag köpte 5 liter i går men det är slut 

Ja ja

Ha en fin lördag , det ska jag ha .

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0