3/12

 Hej 😀

I dag Ă€r det tisdag och jag kom hem för  en stund sen .

började morgonen med att köra ner vĂ„r bil till verkstan  Till bĂ€sta jamen och Kristian 
Bilen blir klar i kvĂ€ll 👍

Jobbat pĂ„ BS i dag och jag har varit en svĂ€ng i Haninge C för lite shopping 

Jag köpte en ny pyjamas , jag köper ju alltid en ny till julen . Vill ha en frĂ€sch pĂ„ julafton att skrutta runt i 

Det vart en mörk blĂ„ med lite mönster & text 

Jag köpte en julklapp till Linton , örhĂ€ngen och lite mysiga strumpor . 

Jag var Ă€ven förbi BB centrum för att hĂ€mta ett paket frĂ„n smile 
Jag har bestĂ€llt en vit stickad mössa fast i reflex . Man ser inte reflexen i dagsljus men i mörker .👍

Nu Ă€r det dags för tvĂ€tt och sen börja med middagen 
Det blir nog bara falukorv och makaroner 

Jag börjar kĂ€nna mig dĂ„lig , börjar fĂ„ lite ont i hals och kropp men jag mĂ„ste kriga pĂ„ , 
Hela mos familjen inkl Linton och Olivia ligger helt dÀckade i hög feber och förkylning .


I morgon Ă€r det jobb kvĂ€ll pĂ„ FT 

Henning ska pĂ„ julbord / fest med jobbet i veckan sĂ„ hoppas han fĂ„r vara frisk . 
Dom gör jĂ€mt massa skoj med sitt jobb men julbord Ă€r ju extra Nice .

(null)

  Sjukstuga hemma hos MOS 


(null)

Kyckling med pepparrotssĂ„s som jag gjorde i söndags 


(null)

Det vart en go fika i dag pĂ„ espresso house 
Jag fick en  dö timme mellan klienterna 


(null)

Min bil i gĂ„r pĂ„ HT , körschema 



PÄ torsdag har jag mys med Renee , lÀngtar


Plattan i mattan // Maria 💜




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0