Bilen klar

Bilen är hämtad och klar , 
Jaaaa
nu har det varit så jävla mycket utgifter med bilfan så vi hoppas det blir lugnt nu ett tag framöver 

Alla bromsar byttes för ett tag sen 
Sätes sjysteraren lagades
Bromsoket  fastnade ( nu ) 
Olje lampan , bytte en olje del ?  (Vette fan vad )
Någon lampa som lös , släcktes och åtgärdades 
Service på bilen , bytte allt som filter & tändstift mm
Däckbyte 

Fråga mig inte hur många 1000 lappar vi lagt de sista månaderna ?

Nu är det en sak kvar som ska göras och det är att byta växellåds oljan ,  vi har oljan men vi ska bara boka tid för byte och det kostar ju såklart så vi tänkte ta det efter jul 
( inget akut ) 

🚗🚗 
I morgon ska jag gå upp 5 och köra gubben till jobbet , han ska ut och parta med jobbet så jag har bilen för jag ska hämta hem gubbskrället när han e finito 🍾
Jag  själv har massa skoj för mig i morgon 😀 så skönt att få ha bilen 🚙

Det vore verkligen skönt att ha en egen liten bil 


I dag har jag jobbat på FT
En jättebra dag/kväll

Fixat massor,handlat,  samtal , tvätt, städ, hjälpt ungdom med fix, ätit köttbullar , tittar på tv & fikat 

(null)

 Det är så mysigt på jobbet med all julbelysning 
Bästa årstiden nästan när man är i villan 

(null)

Jag lagade korvstroganoff till mina killar innan jag gick till jobbet


(null)

En bild på mig som en ungdom tog 🤪

(null)

 Det bästa med livet , NI 2 ❤️

God natt finisar // Maria








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0