Dan före Dan

Hej 

I dag känns det inte som en måndag 
?

I morse körde vi kalle till jobbet , han har bara 2 arbetsdagar kvar innan semester .

Vid 7 tiden  i morse var vi på maxi , det var typ vi och 20 till men efter 40 minuter när vi kom ut på parkeringen så var det fullt med bilar . 

Tyvärr var det mycket som saknades och var slut på maxi så vi fick göra ett till stop på Ica bb 😛

Där fanns precis allt , vår Ica är grym 


(null)

Jag har sett på FB / Haninge aktuella händelser att det har varit kaos i trafiken i Haninge i dag 
( port 73 & Maxi ) 

När vi kom hem så packade vi upp och sen gick vi upp till Sandra & Max med alla julklappar och läsk, bullar , bröd & jul skinka 
Resten fixar dom . 

Vi kör lite julfrukost ihop i morgon och sen fika och julklappsöppning 🎁

Skönt att allt är där i morgon bitti när vi ska upp dit i morgon bitti  🎄


Vi var hemma till 9 igen och då var vi klara med ALLT 

Sen dess har vi myst i soffan och kollat 8 avsnitt på SEAL TEAM 
Idag vart det så sorgliga avsnitt 😢 men serien är grym 
Sonny & clay är mina favorit seals 

Kalle har inte kommit hem än , han skulle julhandla efter jobbet . 

Dom ringde från jobbet i dag och frågade om jag ville jobba men jag tackade nej 
Jag var redan ledig mentalt 👍😂

Nu önskar jag er alla en fin Julafton 
Hoppas ni uppdaterar  julafton på Instagram / snap 

Kul att titta hur  just ni har det ❤️❤️❤️❤️

Love Maria 
Ps.  GOD JUL på er 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0