Fredag den 20

Tjo 

Jag Kom precis ut från duschen , mitt jobb pass startar 15.15  - 22 
Mitt sista  pass sen äntligen  några dagars ledigt 🥰

Henning kommer snart hem och den rackaren är ledig i 17 dagar . 
Det är han så värd .  Han e grym 

I går bakade jag , lussebullar blev kanelbullar 
Jag glömde att lägga i saffran i vätskan 

Ja ja 
Dom vart svingoda ändå 

(null)

(null)

Det är ju inte så att jag saknar saffran ??😂😂

På kvällen hade vi hela familjen här , vi hängde , pratade och fikade såklart 

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag skruttade runt i pyjamas hela Dan 
Så skönt och mysigt 

(null)

(null)

(null)

(null)

I dag är mina tankar hos M & S 

Dom är på begravning , det är Sandras farfar som begravs 
Mina tankar går till sandor och Jossan också ❤️ med familj 

Nä folket ,  nästa gång vi ses här är det jullov 

Tjohoooo
Maria 





Kommentarer
Postat av: Jossan

❤️🕯❤️ Kram❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Ia None

2019-12-20 @ 18:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0