God fortsättning

Vår julafton var lugn & skön  och alldeles alldeles underbar 


På Fm var vi med Max, Sandra och barnen hemma hos dom . 
Vi åt god julfrukost och hängde och öppnade julklappar . 


Vid 12.30 gick jag, kalle och Henning hem och delade ut lite julklappar , sen låg  vi i soffan och kollade lite tv innan vi åt lite julmat 
( vi är inte så mycket för allt plockmat ) 
Och på kvällen vart det lite serier 

Här kommer en bildbomb 

(null)

Min underbara oliv ❤️

(null)

(null)

(null)

Bilderna ovan är från Max och Sandras julkväll i Vendelsö hos en släkting 
Då kom tomten till barnen 


(null)

Rosa cool tröjan var från oss 


(null)

Tjejerna i Sandras familj 

Från vänster:
Jennifer ( som kalle åker till Asien med) Sandra , Olivia , Madde och mamma Carina 


(null)

Vår fina kille Linton ❤️

(null)

(null)

En glad & mysig kille 


(null)

(null)

(null)

Barbatavlan har Hennings mamma gjort till Olivia 

(null)

Mina  killar H & L 

(null)

(null)

Linton Pussas med farfar ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jultröjan är på....

(null)

(null)

Olivia fick nya lurar 

Av oss fick Olivia och Linton mest kläder 

Linton fick en mysig overall 

(null)

Sen byxor och boddy

Olivia fick 4 tröjor , ett par adidas skor ( superstar ) med guld ränder och lite leksaker 

M&S fick  Gynning mygg, kaffe och röd vin 


(null)

(null)

Vår julmat 


Jag fick massa fint ❤️❤️❤️

2 skönhetsbehandlingar 
Underkläder
Nya superstar 
Champagne 
Kort på barnbarnen 

(null)

Helvita superstar ( min favoritsko ) 4:e superstar jag har . 

(null)

Champagne till nyår ( fast vi festar Dan innan ) 
30/12-31/12  sen myser vi i sängen på nyår med serier och godis 

Ansiktsbehandling och massage 

❤️❤️❤️🙏🙏🎁 tacksam 

Sen ska jag tydligen få något mer på posten i dagarna . 

Henning fick massa kläder av mig 

Lacoste tröja 
2 st bondelid tröjor 
En lyle Scott mössa 
En GANT pyjamas 


Kalle fick lite saker till sin resa , kalsongerna mm 

(null)

Bla. Så fick han den här säcken , en vattentät säck att ha i ryggsäcken på resan 

Ja det var väl julen i stora drag ......

När julen är över så känner jag mig TOM 
Skum konstig och lite ledsam känsla 
Som typ -  var det allt ? Är alla nöjda? 

Hur känner ni ? 

I går onsdag hade vi Olivia 
Alltid lika mysigt 
Vi vilade och mös och tog promenader med Sune 

I dag torsdag var jag på en behandling sen åkte jag och H till Farsta centrum 

Jag fick mer underkläder 
Hittade massa på rean 

Bh som egentligen kostade 600 st fick jag 2 st för 500 kr och 5 par trosor för 249 kr 

Skönt med massa nya underkläder 

(null)

(null)

Köpte 3 par bomullstrosor i modellen sköna att ha hemma och 2 svarta spetstrosor i modell hög 

Nu är vi hemma , senare ska vi träffa några kompisar och i morgon blir det fix och lite packning och på lördag jobbar jag på BS .

Jag önskar er en god fortsättning 
Love Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0