Härlig lördag

Tjo vänner 

Vi kom nyss hem , jag har varit ute och fladdrat  sen 8 i morse 

Jag var förbi mitt gamla jobb och lämnade tbx nycklar och kläder . 

Jag åkte och fixade naglarna , inom vården får man inte ha långa naglar och helst ska dom vara omålade men nu slängde jag på lite glitter innan jul och nyår och jag har kortat ner dom 👌

Dom får skälla på mig men jag har bara 3 pass kvar innan ledigheten 😀

(null)

Detta var en tidig julklapp från H ❤️ tack skatt 

Efter det så gick jag hem och duschade och sen drog vi till vårt snitzel ställe i Farsta och åt lunch 

(null)

(null)

Bondelid tröjan köpte jag till henning för 2 v sen , den e skitsnygg tycker jag . 

När vi var klara i Farsta så drog vi till Ikea 
Vi behövde köpa en ny rullgardin . 
Nu är den uppsatt 👍


Väl på Ikea så gick vi runt och pratade inredning till vår nya lgh 
Vi ska ju få en ny soffa av kalle eftersom han kommer få nästan allt som Finns i vår lgh i dag .

Vi hittade ingen snygga soffor  på Ikea. 

Vi har ett helt år på oss att hitta en snygg och mysig soffa .
Vi är iallafall överens om att vi inte ska ha en mörkgrå igen 

Jag är inne på beige , svart eller ljusgrå 
Jag vill ha murriga varma färger 

Vi har även bestämt att vi ska byta ut allt porslin och glas mm och vi ska lägga några 100 lappar varje månad på inredning 
Nya kastruller, köksredskap, mattor etc 

Vi köpte 8 nya champagne glas i dag , det är några som jag har gått och suktat på ett tag 

Rosa champagneglas 

(null)

(null)


Efter Ikea drog vi på vårt årliga glöggparty hos svärisarna 

Mysigt som vanligt 

(null)

Lintons 1:a glöggparty i Finnboda 

(null)

 Mina solstrålar 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Nu är vi äntligen hemma , 
Jag är väldigt trött 

Jag jobbade i går kväll och somnade inte förs 02.
Och jag gick upp 5.20 
Så risken är att jag kommer slumra till en stund 

I kväll kp

I morgon söndag så måste jag storhandla
Och sen HT på kvällen 

All kärlek till er // MARIA ❤️
Det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0