Ledig dag

Hej 

I dag är jag ledig , jag kom precis hem efter en promenad med Sune i snöblask stormen 
Usch 😥 
Ingen vinter feeling 

I dag ska jag bara skrota runt. Så mysigt 


Jag ska Små pula och organisera lite här hemma innan jul 

Jag ska städa i garderoberna , sortera och ställa saker i ordning , tvätta mattor och överkast och  nu ska jag precis griljera min 3:e skinka för i år ,

Vi är helt torsk på julskinkssmörgås 

(null)

I går fick Henning en jättefin julklapp på Sveab

(null)

Presentkort på inredning / husgeråd 
Perfekt till nya lgh . 

Älskar att dom månar om sin personal , dom är värda det killarna 🥰


(null)

 Det doftar julskinka från ugnen just nu och jag känner sån harmoni 

Jag älskar mitt hem och min familj 
Det har varit mycket motgångar sista månaderna men nu ser det ljust ut 🥰🥰🥰
Och jag ser fram emot ett nytt år . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag ser fram emot julafton då vi samlas allihopa 


Inredningen:

Jag har blivit helt fast på att titta på inredning 
Jag har så mycket idéer  med möbler och färgskalor 

Vi kommer få välja kulör i sovrum och vardagsrum men i vardagsrum vill vi bara ha en målad vägg 

Här är 2 färger vi vill ha ( ungefär ) 

(null)

(null)

Ungefär färgerna ovan i sovrum 

Och nedan så vill jag ha typ denna färg , kanske lite ljusare 

(null)



Jag vill ha  mörkt , lummigt, naturmaterial och ljusare soffa ( ej mörk grå ) 



(null)

(null)
Jag gillade den här lampan oxo 
Den ända billiga prylen jag tittat på   Hahaha 😂 

Vi ska byta ut allt förutom vår gråa säng som endast är 2.1/2 år 
Sen ska vi ta med 2 tv apparater och vårt vita atkivskåp 
Thats it  !!! 

Ska bli så kul 
Vi har ett helt år att spara och fixa inköp 

Nä nu ringer klockan , skinkan är klar och tvättstugan börjar 11-15 

Kramiz Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0