Ledig , Renee & ÖB

Hej på er , en trött tjej här . 

Jag har svårt att sova , 4 timmars sömn i natt men det var inte hela världen då jag ändå  varit ledig i dag !! 

Jag har haft en mysig dag , jag körde kalle och henning till jobbet och sen åkte jag och tvättade bilen , sen åkte jag hem en stund .

Vid 11 åkte jag hem till min fina bästa Renee ,, vi har hållit ihop som vänner sen vi var 10 år , 

Vi vet allt om varandra och vi har gjort så mycket bus ihop 😜

(null)

Det här är hon och jag , hon är ängel och jag buset ,

Alltid när hon och jag skulle ut så sa alltid hennes pojkvän  ( senare hennes man ) 


- Du vet att jag älskar Maria men man blir alltid orolig när ni 2 går ut för det slutar ofta i lite kaos 

Hahaha 

Roligt inflytande man har på sin väns man och på min vän 

Herregud 

Vi snodde cyklar och det måste vara med barnstol 

Där slängde jag i Renee , ( hon e liten och nätt) 
Och så spände jag fast henne och så cyklade vi 
( alltid onyktra ) och åkte upp mot en gräsmatta och bara rasade ner åt sidan 
Sedan låg vi bara och asgarvade 

Vi har somnat  på tåg och vaknat upp på andra sidan pendeln linjen 

Vaknat upp utomhus bakom en krog vi hängde på 
Somnat ute . 

Vi har spelat in massa sjuka saker på gamla kasettband

Vi har slickat på lyktstolpar och fastnat och skrattat så vi har kissat på oss 

massa andra hyss som jag inte vill skriva här men jävlar va kul vi har haft och jag ska ju alltid dra allt till överdrift  Hahaha 😂 

Vi hade en jättemysig dag , vi var hemma i Renees  nya lgh , hon är nyskild .

En jättefin lägenhet och den var jättefint  inredd 
En 1:a med stort badrum 

(null)

Renee hade gjort en supergod ost och skinkpaj med lagrad ost 
Mums 
Till det fick jag sallad  & bröd

Jag hade köpt med fika och choklad, vi mös i soffan och pratade massa skit 


(null)

(null)

    Fina Renee 

(null)

(null)

(null)

Blommorna köpte jag med mig till henne 


(null)

Här försöker vi lösa med parkerings appen 
 


(null)

 Vi skrattade , vi har båda varit unga och nu har vi åldrats ihop och båda behöver läsglasögon 🤓 

Renee jobbar som undersköterska och är ett träningsfreak och hälso människa 
Och hon har ett hjärta av guld 😍

När jag åkte hem så körde jag henne till handen och sen åkte jag mot stan .

Jag hann även förbi ÖB för att bunkra hygien prylar 

Nu kom jag precis hem 

Jag jobbar kanske i morgon om det saknas folk på BS 

Jag står tillgänglig 

Sen jobbar jag lördag och söndag kväll på HT 

( ingen ledig helg ) 

Nä nu ska jag vila en stund !!  Tröttis 

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0