Lördag

Hej 

Hur mås ? 

Här är det lugnt , jag jobbade fram till 15 och sen har vi bara vilat , ätit och tittat på serie.

Jag har haft huvudvärken från helvetet i dag , just en punkt på vänster sida 
Sjuk smärta , värktabletter hjälper inte 😫

Ja ja   Bara allt släpper till måndag . 🥰

I dag var Olivia och hennes kompis Nova på bio för första gången ,  dom tittade på frost 2

Olivia hade tålamod i 12 min sen började hon prata och ville gå på toa 2 ggr och satt med telefonen och tittade på youtube 

Hahaha  

Hon är alldeles för liten än men hon tyckte det var roligt ändå 
Popcorn och läsk , mycket barn och den stora bioduken 

(null)

Mitt busfrö ......  hela hon är glädje & bus 

I morgon har jag fullt upp 

Jag ska göra pyttipanna på skinkan som är kvar och massas kokt potatis 🥔 

Jag ska storhandla och handla det som
Ska med  till hotellet, 
(Vi behöver inte gå på bolaget, vi har vodka & champagne 🍾. )

Jag ska titta lite i butiker , se om jag hittar något snyggt men ändå bekvämt , jag tänkte först ha klänning ( har en ny ) men känner inte för det tror jag . 

Sen ska jag på behandling , Lashlift 
Ni kommer få före & efter bild 

Sen har jag tvättstugan och packning kvar .

 Jag ska Städa lite också ,  kalle ska ha fest 🎉 här på nyår så jag ska röja undan lite och ställa in mina dyrare skålar , fat mm i skåpen så de inte går sönder , 
Matteus fat och kristall skålarna mm 

Hahaha   Kalle har alltid skött festerna snyggt , det är faktiskt aldrig något som Gått sönder än  men man behöver ju inte ha det finaste framme 

Kalle har haft nyårsfest här de senaste 5 åren och bara en sak har försvunnit , men då vet jag inte omDe försvann just då !! 
Är ju inte 💯 

men jag saknar mina Victoria secret solglasögon .  

Just nu ligger jag och lyssnar på alla jävla muppar som smäller smällare på gården 

Sune är livrädd och jag önskar verkligen jag kunde hämnas dom som skjuter hela tiden !!   

Jag ska nog hitta på något jävligt när jag ser vilka som skjuter

Kanske slänga ner lite hundskit i deras brevlådor efter nyår ..  thats a plan 

Nu säger jag god natt //  lev väl 😍



 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0