Saknar mina småttingar

Hej 

Lördag morgon , jag jobbar både lördag och söndag så ingen ledig helg , det känns tungt 

Jag saknar mina småttingar

Hela familjen MOS

Max, Sandra , Olivia och Linton har varit dåliga länge 

Sandra har ätit penicillin 1 omgång men direkt efter den kuren så vart hon sjuk igen 

Linton är jätte snorig och hostig 

Dom får suga ut snor hela tiden och hostan är jobbig för honom 

Förra veckan vart Olivia och Max jättesjuka och Sandra har varit hos läkare flera ggr med Olivia pga av hög feber och som vanligt på bb vc så får man skit läkare som inte kan svenska och som inte kollar upp henne ordentligt 

I fredags var det dags för 3:e besöket och då fick dom en svensk dr ( Anders ) som gjorde odling mm och javisst , då var det ju halsfluss ..
Nu har hon fått penicillin men har svårt att behålla det då hon inte vill äta 

Men hoppas det vänder snart 

Nu var det 1 vecka sen vi såg Olivia , saknar barnen 

(null)

(null)

 Barnen sover mest och Max säger att han har nog aldrig kännt sig så här hängig som nu och stackars Sandra som Varit dålig i flera veckor 

Krya på er ❤️❤️❤️🙏🙏🙏


Nu har vi pratat med kalle om flytt och vi båda 
( jag och kalle ) började gråta 
😢

Vi vill inte flytta ifrån varandra haha 

Men han sa att självklart ska ni tacka ja och jag måste ju snart bo själv , det är typ dags nu 👍

Kalle sa i går att alla hans kompisar tjatar jämt om att få flytta hemifrån och slippa sina föräldrar mm men jag  ( kalle ) är den ända i kompisgänget som inte känner så . 

Och vi håller med

Vi tjafsar aldrig med kalle , allt flyter på och han stör oss inte alls 
Han hjälper till här hemma och gör sitt utan att vi måste säga till. 

Han sa så mycket fint och roliga saker i går 
Ett ex 

Att mamma om du vill flytta hem hit igen till mig så är det bara att göra det 

Då sa jag 

- men tänk om du har flickvän här , vad skulle hon säga om hennes svärmorsa flyttar in 

Kalle 
- det skiter jag i , då får hon flytta  

Haha  
Observera att han är super seriös när han säger det här 


Min älskade kalle ❤️❤️❤️

Jag kommer stortjuta när vi ska skiljas och flytta i från honom

Jag vet att jag storgrät flera dagar när Max lämnade hemmet 
Och nu blir det så defensivt. 

Ja ja 

Nu har vi tackar ja så nu finns ingen återvändo 
Ska bli skitspännande såklart ❤️

All  kärlek 
Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0