Torsdag

Hej 

Just nu sitter jag och kollar Sofias änglar och stortjuter 
Usch ...  
att mista sitt barn . Fy va smärtsamt 😖 


I går onsdag fick jag massa gjort här hemma 

Jag höll på från 8.30-17 - 9.1/2 timma utan paus och mat 
Jag fick upp ett sånt skönt fix flow medans jag spelade hög skön musik 

Alla garderober städade

Allt tvättat inkl överkast , mattor , Kalles res kläder , dammat , organiserat på bänkar, lådor , gjorde skinka och lagade biff stroganoff, städade badrum  mm

Vid 17 tiden så åt jag middag och sen la jag mig i soffan och vart dödstrött 

(null)

Tidlösa , löken är från Amsterdam 

Kenneth & Sussie köpte den till mig 
Sussie sa att den får blomma inne nu 
( cool )  
Sen ska den ner i jorden till våren 😀


(null)

Jag har fått julkort , dom flesta sätter jag på dörren i hallen 
Själv har jag bara skickat ett i år . 

(null)
Min vackra kristall skål 

Massa frukt och godis överallt 🎄


Vid 19.30 mötte jag upp min fd kollega för en julöl och surr , detta hade vi bestämt för länge sen 
Det var mysigt 
Jag drack 2 öl och jag kände av det  Hahaha 
Färsking 
🍺🍺
Vi önskar varandra god jul och skiljdes runt 21.30 
Mysigt 

(null)


I dag torsdag ska jag bara mysa här hemma 

Jag tror jag ska baka ?  Med betoning på kanske 🤪

I morgon kväll är det sista jobb passet sen är jag äntligen ledig 
21-27   Dec  Yeeeeeeeeeeee🥂

Jobb  28/12

Sen ledig 29/12-1/1 

11 dagars ledighet 👌🙏

Hoppas ni får en fin torsdag // Maria ❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0