Torsdag

Hej 👋 

Hur mÄs?

HĂ€r Ă€r det fint, jag har haft en hĂ€rlig dag 

Pulat hemma i min egen takt, jag har lyssnat pĂ„ ljudbok och gĂ„tt runt i pyjamas och tofflor 

Jag har bĂ€ddat rent , stĂ€dat , tvĂ€ttat , fixat med papper , gjort mitt jobb schema ( lagt mig tillgĂ€nglig nĂ€sta vecka ) sorterat kvitton och papper, gjort matlĂ„dor pĂ„ lite rester , pratat med BS om mitt mellandags schema , jag ska hĂ€mta det pĂ„ tisdag , slagit in 3 julklappar och lagat god middag !

Jag lagade salami och ostfyllda kycklingfilĂ©er och pasta med pesto & ruccola 
Sjukt gott 

(null)

Smutt ❀

I gĂ„r var jag hos min Pamela , vi hade en mysig morgon med samtal och fika och hon gjorde mig lite frĂ€sch inför jul och nyĂ„r 

Jag blekte lite slingor och gjorde en toning 

Före bild . 

Hemskt 



(null)



Nedan :      Efter 

(null)

(null)

Supernöjd som vanligt ❀ tack pameluttan 

Efter Pamela sĂ„ jobbade jag kvĂ€ll pĂ„ FT 
(Mitt sista pass)  nu gĂ„r jag vidare med annat 👍

Jag var rĂ€tt trött i gĂ„r kvĂ€ll dĂ„ jag bara hade sovit 4 timmar natten innan sĂ„ jag somnade kl 20.30 och vaknade 7.30 i morse 

Jag sov i 11 timmar i strÀck och jag sov gott
Det behövde jag😀  

Nu vĂ€ntar nĂ„gra jobb kvĂ€llar 
Fredag , söndag och mĂ„ndag kvĂ€ll  jobbar jag och pĂ„ lördag ska vi till Ikea och sen pĂ„ glöggparty 
đŸ„ƒđŸčđŸ·

Vi har massa skoj inbokat i jul & nyĂ„rsdagarna och jag ser fram emot 9 dagars ledighet 

Vad ska ni göra pÄ nyÄr ?

All kĂ€rlek // Maria đŸ„°đŸ„°đŸ„°





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0