Annorlunda start på veckan

Hej vänner 

Hur mår ni ? 

Här är det sådär och det känns som om man bara gnäller men this is life emellanåt 
Sorry för gnällmajsan  men jag hatar att ha ont. 🥵

Allt är inte glamour 😀

Jag vart ju magdålig i torsdags och i fredags och sen i lördags har jag haft andra kraftiga magsmärtor i mellangärdet och ryggen med sjuk huvudvärk och trötthet 

Inflammation i magen 
Och lite känningar i halsen , 

😐 bläää 
Det är massa människor runt omkring mig som e sjuka 
Det går aggressiv magsjuka / förkylning på jobbet och max och Kalle är dåliga 
Kalle började känna sig dålig på Teneriffa men i går och i dag har halsen / förkylningen blivit värre 
Max mår också skit med halsont och förkylning 


Jag har inte träffat Olivia sen förra tisdagen Pga att jag vart dålig och sen vågar jag inte dra på mig mer nu innan kommande helg då vi ska fira Henning som fyller 50 år i morgon 🎂

I dag fick jag besöka dr för att få ny magmedicin 
Omoprazol 

Denna vecka kommer jag jobba hemifrån och ute på byn 

I går och i dag har jag jobbat med Mail / samtal / planering 
Jag söker på lite aktiviteter framöver 
Fixat med sommarjobbare mm. 

I morgon ska jag  göra sportlovs planering och  lägga ut lite foldrar 

Jag gjorde carbonara till grabbarna i kväll och jag själv fick äta kyckling soppa och rostad macka 

(null)


I morgon ska jag fira gubben litegrann, blir fika och lunch  och sen blir det tårta och mys på lördag 
Hoppas hoppas jag mår bättre då ,  jag behöver energi nuuuuu. 

Jag har inte utnyttjat min massage än som jag fick i alla ❤️dag present 
Ingen får ta på mig just nu ( panik ) 

Nä  nu ska ni slippa läsa om allt negativt 

Va rädda om varann 

PS.  
I dag fyller Thea år , grattis fina 
Men du kanske inte läser bloggen men jag grattade dig på messenger 🎂🎂🎂  hip hip hurra  stumpan 


All kärlek / M 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0