Handen, snöoväder, tass, fix .

Hej och god fredags 

Full fart  , i går var det jobb som vanligt med fix hit och dit 
Bla så avslutade vi vår postbox i Haninge men jag kunde inte lämna in nycklarna för kassan var stängd så det fick jag göra i morse ( fredag ) 

(null)

(null)


Jag fick mysa med min älskling i går , hon har feber men vi kramades lite ändå 
Saknade ihjäl mig så jag kunde inte låta bli .

(null)

Älskar dig min tösabit 💗💗💗 hon e hängig ned feber och i måndags med kräkningar 
Hon äter endast frukt  så hon e tunn nu . 


I dag fredag har jag småjobbat hemifrån med Mail och telefon & planering för nästa vecka . 
Jag har promenerat en kort bit med Sune 2 ggr på fm 


(null)


 Han haltar fortfarande 😔😔

Vid 10 i dag åkte jag och Kalle ner till Haninge c 
Kalle skulle köpa lite nytt inför sin semester resa till Teneriffa nästa vecka 
Han Åker ju 10-17 feb .

Han köpte massa nya snygga t-shirts  
Short mm har han . 

Jag köpte kalsonger till pappan ( H ) 

Och en jätte söt sak till Olivia , hon ska få den på söndag , fotar den då . 

Vi åt lunch och mös 

När vi kom hem så väntade jag in bilen från H 
Jag skulle köra en vän till Haninge c 
Sen åkte jag och handlade lite gott till kvällen och till Vaxholm i morgon . 

Satan va svårt det var att köra just nu . 🚗🚗🚗
Moddigt och snöstorm 
Spännande med körningen till Vaxholm i morgon bitti 

Nu blir det tvätt och fredags mys 

Kram på er // M 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0