Onsdag 27/2

Hej finisar 😊

En dag kvar pĂ„ februari mĂ„nad , tjoho
Vi Ă€r nĂ€rmare vĂ„r & sommar och som jag lĂ€ngtar☀



I dag  har jag flĂ€ngt lite. ...

Jag var pĂ„ jobbet och lĂ€mnade kvitton och hĂ€mtade foldrar 

Jag var pĂ„ foderboden 

Jag Äkte runt och lÀmnade lite foldrar

Jag var pĂ„ maxi och handlade 

Jag har gjort köttfĂ€rsbiffar & tacos röra 

Varit i Haninge centrum pĂ„ lite Ă€renden 

Varit pĂ„ massage 

Jobbat med kp , bla sĂ„ spelade vi biljard och kĂ€kade  

Jag var förbi jobbet en snabbis till pĂ„ kvĂ€llen och lĂ€mnade en sak och sen körde jag hem min brukare 

Jag var pĂ„ bokhandeln och köpte en bok till Olivia pĂ„ bokrean 

Nu Ă€r jag precis klar med tvĂ€ttstugan och ska lĂ€sa lite bloggar och blogga klart hĂ€r sen Ă€r det god natt och godbye 😂😂


Vad har ni gjort i dag ?? 

(null)

 SĂ„ himla skönt med massage 🧡

(null)


Det vart 2-1 i matcher och  T vann 


(null)

Den hĂ€r boken köpte jag , Om förskolan men jag ska döpa om Ă€rtan till tellus som Olivias avd heter  och den handlar om 3 kompisar ,  Valle , iris och ester  men jag har döpt om ester till Olivia ... 



I morgon Ă€r det kvĂ€llspass pĂ„ jobbet 

//  kram pĂ„ er 💛 Maria 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0