Onsdag - fredag

Hej blogg vänner 

Hur mår ni ? 

Jag har inte hunnit eller orkat blogga sista dagarna .
All  energi går till allt annat än mig själv och då blir jag medvetslös på kvällen 
😁😁

Onsdag och torsdag vart det jobb x 2 , Intervju, jag har haft Olivia , hämtat och lämnat på dagis
 ( bonus) 

 fixat med massa måsten osv , 
bla är mitt bank id klart nu och alla auto giron  är flyttade från Swedbank till min nya bank så allt ska flyta på från den 26/2 hoppas jag .



I dag fredag har H varit ledig så vi har haft en mysdag , 
härlig morgon med frukost , städ, tvätt och promenad med Sune . 

Sen åkte vi i väg och åt lunch på Mias pizza
 ( tror jag det heter)  vid Konsum i Vendelsö 

Jätte god mat men man stinker matos när man kommer därifrån , nu var det 3:e gången vi var där och nu sa vi att det var sista gången , man stinker så jäkla mycket os 😂😂 vi skämdes  när vi åkte till affären efter pga stanken !!!!!


(null)

Vi åt kotlett med svampsås , mumma 

Efter lunchen så åkte vi till biltema , vi köpte nya torkarblad och fyllde på med en massa spolarvätska både till  vätsketanken och så la vi i bilen .

Sen vart det Ica maxi där vi endast köpte massa snarr och chips & dipp till kvällen. 


(null)

       Heja oss


(null)

Min nya snacks kombo , annars är dill chips och dill dipp favoriten 

Vid 13 tiden hämtade vi Olivia , hon hängde med oss några timmar, mysigt som vanligt ❤️

Mycket pussar & kramar , hon hjälpte mig att städa i kalles rum haha 

(null)

(null)

  Älsklingen 🐸💚🐸💚


Jag och Olivia mötte max i centrum vid 15.30.
 Vi hjälpte honom att handla och hämta paket mm sen gick vi hem till honom , jag hämtade ett par fila shorts som Kalle ska låna till Teneriffa , 
Kalle åker på söndag .  Lyllos Kalle ✈️

Jag kör ut Kalle och Kevin till Arlanda 👍

Nä nu ska jag krypa ner bredvid H i soffan och njuta 

Jag börjat känna mig lite klurig i halsen så jag köpte ingefära shots
Jag får inte bli sjuk nu , har ej tid och lust med det . 


(null)

Hoppas ni får en fin och skön fredags kväll, det ska vi ha 
Puss på er // Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0