Tisdag den 5/2

Hej på er 

Trött tjej här , min kropp är fortfarande knäckt efter fallet , just nu är det mest ont i fotleder och nacken men snart hoppas jag det vänder. 
Men tröttheten är grym mot mig just nu ,
  huga huga

Full rulle i dag med Olivia 💗

Jag lämnade henne på dagis i morse ,, det är en bit till Vendelsö hage från mig , först buss till sågen och sen 15 min promenad och i dag var inte plogat på vägar / trottoarer så jag fick slita som ett djur med vagnen , 

Sen var det dax för lite jobb och sen skulle jag hämta Olivia igen vid 13.30

Allt hade gått bra i dag ,  mysigt att hämta ❤️

När vi åkte hem från sågen så åkte vi till centrum och köpte pirog och bananer till mellis 

Olivia följde med hem till oss och mös  tills max kom och hämtade henne här vid 16 .

(null)

(null)

(null)

På väg hem från dagis , Mimmi är med såklart .

(null)

Läste lite ❤️❤️❤️❤️

Ev ska jag  lämna och hämta på fredag igen 


Planering resten av veckan /

Onsdag :  jobb och kp på kväll ( bytte kväll) för på        torsdag jobbar jag kväll på ft 

Torsdag : möte 8.15 på morgonen 
                    Jobb ft kväll 

Fredag ; Olivia ?  Mys på fredag kväll .

Lördag : bortbjudna på lunch / mys 
                 Storhandling mm

Söndag:  fix , köra Kalle och Kevin till Arlanda mm


Vad ska ni göra ??????

M ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0