Trött, prinsessa och jobb

Hej på er 

I dag kom den riktiga tröttheten efter festen 

Söndag och måndag var det typ bakis trött 

I dag vart jag sjukt trött, har knappt orkat resa mig , känner mig små förkyld men det kan vara efter helgen 
Man har nog spänts sig lite innan festen också för att man skulle fixa klart med allt och att allt skulle bli bra 😀


Vid 13 tiden i dag så hämtade vi vår prinsessa på förskolan . 

Asså hon är ju för rolig att hänga med 💗

Vi åkte till mc Donalds , vi var på Ica maxi så Olivia fick välja ett naglack 
Hon ville ha ett grönt lack 
Hon fick välja helt själv 😂😂 

( det vart inte den snyggaste gröna om farmor säger så ) 


När vi kom hem så lackade vi hennes naglar 

Vi lekte och busade 

Jag lämnade henne vid 17 tiden innan jag åkte och mötte  en ungdom , jag skulle följa med på ett jobb ärende. 

(null)

Kolla blicken på Sune
 
Han undrar nog om Olivia ska tappa en ostboll


(null)

(null)

Vår älskade docka 

I dag bar Olivia en jätte fin kashmir klänning som Jossan köpt 
Jossan är Sandras plast mamma 💗

Olivia var så fin i dag  💜

Nu ska jag kolla jobb Mail och jobb sms:a  och sen  blir det ensamma mamma söker och natt natt 

Love M ❣️



Kommentarer
Postat av: Jossan

🥰🤗Mysigt!💖Tack☺️🤗💝

Svar: ❤️❤️❤️
Ia None

2019-02-26 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0