15.33 söndag

Hej 

Jag kom hem för ett tag sen 😀

Tankade och var på biltema och fyllde på spolarvätska
 ( igen)
Handlade veckans måsten ( tog bara det akuta )   Nu är kontot tomt till löning 😫
inte löning förs på fredag 😡
Det  är nästan så hundarna pissar på en 😂😂😂


Jag har Jobbat 
I dag var jag med min brukare i Farsta c 
Hon handlade och så ville hon fika såklart 
( jag fick hoppa över dessa 2 saker i dag men jag höll sällskap ) 

Tyvärr så glömde hon påsen med kläderna hon köpt inne på   mc Donald och när vi sprang tillbaka så hade någon snott hennes påse  ( såklart ) 

Trist 

Det finns knappt några ärliga människor längre 
..
Hon vart ledsen , men vad ska man göra 😖

Nu har jag gjort lite kassler i ugn till middag och matlåda 
Jag har mat i frysen för hela veckan så jag behövde bara handla grönsaker , bröd, mjölk och cola i dag 


(null)


 Klar direkt uttagen från ugnen 
Recept nedan 


(null)


Här är receptet men jag kokar riset på sidan om
Och kör bara kassler , sås och ost i ugnen 
Till detta serverar jag ris. 

Förra veckan hade jag en rostbiff i kylen som behövdes tillagas så jag gjorde den i ugnen i fredags 

125 g till termometern visade 62 

Så mört och fint 
Jag har ätit kött och tzatziki och chips hela helgen 

(null)

(null)

 Mumma 

Nä nu ska jag njuta av det som är kvar av söndagen i  kväll är det farmen och sen natt natt ❤️

Veckan som kommer är det jobb och 2 kp uppdrag 

(null)

Avslutar på en bild på Sune från i går när vi var hemma hos MOS gänget 
Olivia tyckte det var skoj när Sune hade bandana 

Puss på er // Maria 
Va rädda om varandra ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0