2019 och 10 år med bloggen

Hej på er och gott nytt år ❤️

Hur mår ni efter nyåret ?

Jag har ju varit lite velig att fortsätta med bloggen men många vill att jag fortsätter och det här året
 ( 2019) har jag bloggat i 10 år så jag kör på lite till. 

Vårat nyår var lugnt och skönt 

Vi åkte till Connect Hotell Skavsta på söndagen , vi var framme på hotellet vid 14.30 tiden 

Då checkade vi in på rummet , packade upp allting , jag gjorde mysigt med snacks och ljus , vi hällde upp en varsin grogg och mös ,  vi tog promenader med hundarna  , ( det e lite begränsad promenad område i Skavsta ) sen gjorde vi ett fråga test om
Oss själva , 22 svåra frågor där Henning skulle svara vad han trodde om mig ( vad jag svarat) och vad han själv svarade på frågan  och jag gjorde desamma 

Sen jämförde vi. 

Vi hade 21 rätt  ( lika många rätt om Varann ) 
och fråga 22 tyckte vi typ lika men hade svarat lite olika , det var skoj och diskutera dessa 22 frågor sen och hur vi tänkte ....

Sen festade  vi lite och spelade biljard mm så vi kom inte i säng förs 1.30 

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag förlorade 6 matcher i rad men skoj ändå 
😂😂👊👊

(null)

Hundarna fick vara med på våning 2 där biljard bordet stod 
Perfekt 

På nyårs afton blev det frukost , mys i sängen hela Dan med godis och serier , 
Vi såg serien Bad Blood 
Skit bra. 

På kvällen beställde vi upp pizza på rummet 

Vid 12 slaget pussades vi god natt och sen somnade vi 

Dagarna gick fort 

(null)

Så här såg hela nyårsafton ut 

(null)

Hemgång 

(null)

Nyårs pizzan 

(null)

Väntar på bilen inför hemgång 


I går tog vi det jättelugnt , MOS gänget kom förbi en liten stund men Sandra och Olivia var dåliga 
( fortfarande ) och jag och H har inte varit på topp på hela ledigheten 

Små snoriga men värst  av allt ( ingen ork) seg och trött 

Längtar efter min energi .....

I dag onsdag var vi i väg en stund på förmiddagen 
Vi behövde bunkra på rusta och vi handlade mat på maxi ,  nu ligger vi i soffan igen 
Jag har plockat bort julen nu på förmiddagen också 

Julen är åter i källaren 
Det är granen kvar men den ska H plocka ner i morgon 

När vi var på rusta så köpte jag mattan på bilden 
En ny färgklick 


(null)


 Nu måste jag gå , gubben ropar på mig och vill se serier 

Va rädda om er // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0