3 januari

Hej 

Första jobbdagen efter ledighet 
Fakturor, städ, kvitton och lunch med bästis 
Jag fick mina arbetskläder också 
👍👍👍👍
Mysiga byxor och tröja i college tyg 
Mjukstart 

(null)

Bilden ljuger 😂
Kameran vägrar fånga färgen på texten , texten är gul & grön 


Vid 12.30 kom max förbi mitt jobb innan vi åkte vidare för att hämta Kalle , Vi åkte till Haninge c för lite ärenden och Kalle åt på taco bar !! 


I går var Kenneth och Sussie här och hämtade zappa 
Det känns lite tomt men också skönt med en hund 
( min) att koncentrera sig på ❤️

(null)

Bye  bye  zappa pojken , tack för dessa 3 v, 

Jag fick jättefina kläder av K & S från Thailand 

En sommarklänning , en tunika och 2 sköna ballong byxor 

(null)

Tog inte bild på allt , men happy  girl ❤️😀
Sköna kläder till sommaren.

Nu på kvällen så har vi tittat på nya papillon filmen 
Jag tyckte den var jättebra 

(null)

Bra skådisar  och lite sorglig på slutet 
Men klart sevärd . 

I morgon har vi lite planer
På lördag ska vi eventuellt äta lite middag med Kia & Ricksrd och på kvällen ska jag vara barnvakt 
Max & Sandra ska ut och dansa trance 

På söndag jobbar jag med KP 

Vi ses igen snart // Maria ❤️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0