Fredag

Hej och god  fredag morgon 

Jag Kom hem för en stund sen .

Jag har varit vid post box och sen handlat  och jag har plockat ut pengar till en ungdom som jag ska möta efter 15. 

Apropå ungdomar ( läs unga vuxna) 
Alltså dom e underbara ( NOT ) 

I veckan när jag kommer till jobbet på morgonen så står 3 ungdomar och pular med frukost 
Och när dom e klara så börjar dom bygga disken på hög i diskhon 

Se bild 

(null)

Jag står bredvid och tittar och till slut frågar jag en av dom 

- varför ställer ni disken där ??????

Då svarar personen 

-  vet inte 

Då öppnar jag diskmaskinen och konstaterar att diskmaskinen är klar med ren disk  i så svaret är alltså 

Ingen pallar att plocka ur maskinen och väljer istället att ställa allt i diskhon 😡

Det slutar med att jag plockar ur och plockar in 🙃
Plus att jag plockar upp deras gegg i diskhon

när jag står och ska plockar in så säger en så kallad ung vuxen att -  jag kan göra det !  

Ä  nääää  jag gör det svarar jag för min tanke vart lite ,  varför gjorde ni det inte från början då  !! 

Alltså dagen unga vuxna är  inte med riktigt 
Själv flyttade jag hemifrån och började jobba när jag var 16 år 
 Nu klarar dom knappt att klä på sig själva 
Hahaha 

Jaja  dom verkar vara obotliga tyvärr 😂😡😂

Vi lämnade villan fin i går torsdag kväll så vi får hoppas att det e fint på måndag morgon när man e tbx 🙃🙃

I går kväll jobbade jag kväll och vi var i villan och åt gott och sen var vi på besök i vendeldö kyrka och tittade på deras ungdomsverksamhet 
Trevligt 👍

Men innan jag åkte till jobbet så var Olivia här 
Alltid lika mysigt 
Vi åt tårta och mös 

(null)

(null)


I dag blev det lite jobb och nu ska jag göra nästa veckas planering sen tar jag helg , på söndag är det jobb igen 

Dagens sorg är såklart att Röven är stadsminister igen 
Herregud 
Mardröm 

Jag önskar er en fin helg 
Love Maria 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0