Måndag 14/1 / hämtning

Hej 

Måndag check 

Jobb i dag och den första hämtningen på dagis check ✔️

Mysigt , skum känsla att få hämta sitt barnbarn på föris

Olivia vart glad när farmor och farfar kom för att hämta i dag 
Vi pratade med Olivias fröknar och Olivia visade oss runt innan vi gick hem 

❤️❤️❤️

(null)

 Vår lillgroda 🐸🐸🐸

Efter dagis var hon här hemma några timmar innan jag lämnade henne hos max och Sandra .

I dag var det Sandras första dag i skolan . Heja 

Jag hittade en gammal bild på mig och Sandra från loopen  2014 

(null)


Farmen : 

Va tycker ni om årets deltagare ??

Jag stör mig på blondintjejerna och deras mörk håriga kompis ( Stina mfl.) 
( ungdomarna ) 
Och killen med skägg och keps ( Alexander ) 
Har inte lärt mig namnen än ....

Vet ni vilka jag menar 

Egentligen stör jag mig på alla mer eller mindre och hon med blåa håret springer och skvallrar med killarna 

Men än sak är säker detta år 

Tjejerna jobbar bättre och gnäller mindre än killarna 

PS. Diggar Maria tror jag 😂😂

Go Girls

Nä nu ska jag planera in allt fix i veckan 

Jobb hela veckan ( ej fredag) 
Träffa inger 
Kalle fyller på onsdag 
Jobbar kväll torsdag FT
Måste boka om dag för min torsdags KP eftersom jag jobbar torsdag kväll men inte hittat lämplig dag än 
Kanske tar 2 uppdrag på söndag om
Lördagen går till Kalle 
I Helgen Firar vi Kalle med bio mm 
Söndag KP uppdrag 

Plattan i mattan /  love Maria 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0