Massa Fix

Hej och go fredag 

I dag har det varit fix delux 

Super rens här hemma bland papper 

Allt har sorterats in i pärmar 

Alla kvitton och garantier har gåtts igenom, garantier som var före 2016 kastades och det vart typ en full påse  😂😂 alla kvitton på ett ställe 👍

Vi har gått igenom  vår ekonomi
Vi har gjort ny lista på utgifter och inkomster 

Vi har klippt 2 kort vi inte använder och då försvann 25.000 i kredit 
Varför sitta med massa kort som inte används 

Jag har bytt bank och jag har fått nytt kort men ej koden haha 
Bra där ... förhoppningsvis kommer det på måndag 
Nu är jag utan pengar eftersom jag inte har kod ??  
🤭🤭🤭🤭

Jag bytte från Swedbank till Ica banken 

Total rens ....  känns typ befriande . 

Vi har även rensat allt i kylen efter jul  och nyår 
Tyvärr slängdes en del  mat men Sune fick oxfilén som var över efter nyår och ett grishjärtan som vart kvar efter jul. 
Nu är det tomt men ordning i kylarna . 

Nästa vecka blir det att ta middag från frysen, jag har minst 6 middagar jag kan göra från frysen.

Denna månad blir lång och fattig eftersom vi fick lön redan den 20/12.  


Jag hittade 3 äpplen som sjöng på sista versen så det gjorde jag en äppelpaj av 👍

(null)

 Jag har städat och tvättat 

Varit på jobbet och lämnat en salva till Kia fia 

Varit och handlat med lilleman ( Kalle ) 

Hund promenader  mm 

I morgon ska vi hämta Olivia kl 10 och åka till leos lekland 

Jag ska rensa byrån i hallen , det har blivit en byrå där allt slängs in 
Den måste organiseras ...

Eventuellt middag med K & R 

Barnvakt på natt 


//  jag önskar er en fin fredag kväll 
Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0