Nacka , leos och Mias

Hej på er 

En rolig lördag 

Vi började morgonen med att åka till nacka , vi fick en skinnfåtölj av svärföräldrarna som skulle hämtas 


(null)

 Dålig bild 😀  fotäljen är riktigt skön 
Jag får se vart jag placerar den 

När vi var klara där så åkte vi hem och lämnade fotöljen och sen hämtade vi Olivia 

Vi åkte till leos lekland och busade loss 
Jag hade super skoj i rutschbanorna 

(null)


(null)

Här är jag på väg att dra upp Olivia ,  tungt på slutet  hahaha 


(null)

3 pommes fick Olivia i sig innan det var lekdags igen 

(null)

I bilen på väg hem 🚙

Efter leos så hämtade vi max och Sandra och körde dom till bolaget och maxi 
I kväll ska max och Sandra ut och dansa och jag ska ha Olivia hemma hos dom så jag sover med Olivia i natt  ❤️

Nu på kvällen så mötte vi familjen Gron på restaurang Mias för lite middag 

Vår familj är inte såna som sitter länge på en restaurang utan vi kommer in som en virvelvind och åker ut som en virvelvind 
Haha 

I bland önskar man att man att man kunde koppla av med ett glas vin och bara sitta still en stund 

Men men 
Tur att våra vänner vet hur vi är 😂

Sällskapet och maten var jättebra 

Jag åt en pasta rätt med kantareller och fläskfilé 
Kalle åt en pizza och Henning åt en planka 

Kia & Rickard åt jättefina högrevs burgare 

Vi var 10 st som träffades 

(null)

Burgarna 👍

(null)

Fina Kia & Rickard ❤️❤️❤️

(null)

Sandra ,    Thea ,      Lollo,      Kia 

(null)

Hela gänget ❤️

Kia & Rickard
Jag , Henning och Kalle 
Vicky, Marcus , Sandra, thea och Lollo 


(null)

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


  Efter middagen var vi i Vendelsö kiosken och spelade lotto och köpte lite gott till kvällen 

Jag har bytt om till pyjamas eftersom jag ska sova hos MOS gänget , jag ska gå hem till dom
Vid 20.45 ,  Dom ska åka till stan vid 21.30 

Nä nu ska jag fixa lite ...

Va rädda om varandra 

Jag är tacksam för alla runt omkring mig 
( kärlek ) 
Som ger mig positiv energi❤️

Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0