Natten & söndagen

Hej vänner 

Jag kom hem för en timme sen efter jobb och handling . 

I går kväll var jag ju barnvakt till min skatt 

Jag kom hem till Max & Sandra vid 20.40 och dom åkte strax efter 21 
Olivia sov redan när jag kom , hon hade somnat vid 20 tiden .

Jag la mig på deras soffa och kollade filmen familjetrippen 

Herregud vilken sjukt rolig film eller mer kaos film 

Jag smockade i mig chips och dipp och mös , när filmen var slut 23.20 så kröp jag ner till Olivia , 

Jag tror jag låg och tittade på henne i 30 min innan jag slumrade till.

Hon e så perfekt på alla sätt och vis 

Jag tycker såklart hon är vackrast i världens 
Lyckan att bara få ligga och titta på henne , höra henne snutta på sin napp och att få snusa och gosa bredvid henne 
Mys 
Jag tror jag sov ca 10 minuter innan hon vaknade vid 00 tiden 
Då vart hon jätteledsen och frågade efter mamma och jag försökte natta om henne men hon grät och sa 
Upp upp  upp 
Så jag tror hon trodde att kanske mamma och pappa satt uppe 
Jag bar upp henne och pratade lugnt med henne i 2 minuter och då vaknade hon till och tog mig på ansiktet och log och sa - PAMOR

Ååååå den härliga känslan att hon känner sig trygg hos mig värmer gott i farmor hjärtat 

Sen var det bara mys i soffan, hon ville inte somna men vi båda var jättetrötta ,  vi sjöng lite , tittade på barn på youtube , läste böcker , åt banan mm
Vi var vakna mellan 00-2.30 

Vid 2.30 kom max och Sandra hem lite små sliriga , vi surrade en stund innan jag gick hem 

(null)

Baby monitorn på när jag kollade film i vardagsrummet 

(null)

Älskade Sandra ❤️

(null)

Mys hemma hos dom . 

Jag somnade vid 4 i natt och Henning väckte mig kl 8 
Hahaha 
Han hade glömt att jag somnat så sent 
Tack H 😂😂😂

Vi morgon mös och åt frukost .

Vid 10.30 så åkte jag och jobbade ( KP uppdrag ) och sen åkte jag och handlade för veckan. 

Jag hittade ett par byxor till Olivia på Cubus i dag , dom ska stänga igen butiken så allt såldes för 70 procent 

(null)

Söta 
70 kr 👍

Nu har jag tvättstugan  och i kväll ska jag lägga mig vid 20 tiden 
Jag e dödstrött 😀😀

Kommande vecka är det jobb och 2 KP uppdrag plus date med inger . 

Ha en fin söndag 
// Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0