Söndag 27/1

Tjo 

Snart är söndagen & helgen till ända 
Shit va helgen gick snabbt 

Vaknade vid 6 i morse , vi mös en stund och åt frukost men sen somnade jag om i soffan till 9. 

Vid 9.45 åkte jag och jobbade 
Först kp , vi tog en promenad på 6 km och samtalade 
Sen FT , lite handling , post och ett snabbt ärende med ungdom 
Jag var hemma 13 igen . 

När jag kom hem så gjorde jag och Henning en supergod middag som vi åt alldeles nyss

Jag gjorde grönpeppar biffar och så gjorde H en grönpepparsås 

Vi gjorde efter ICAs recept 

Se nedan :



(null)


Såsen och biffarna vart så sjukt gott
Vi hade kokt potatis till.


(null)

(null)

(null)

(null)

Smutt  🍽

Nu tittar vi på handbolls finalen och sen blir det farmen såklart.


I går bokade Kalle en resa till Teneriffa 
Han och hans kompis Kevin ska åka till 
Las Americas

Dom fick resa & transfer till och från hotellet för 3250 kr 
Som hittat 

Han åker den 10-17 och jag lämnar och hämtar på Arlanda ✈️

Dom kommer få det nice , Kevin har aldrig flugit eller varit utomlands så det blir skoj för honom. 


Veckan som kommer är som vanligt med jobb, kp , ärenden,  date med Renée och Vaxholm till helgen 
Äntligen . 
Jag , Sussi och Kenneth har inte setts för häng sen i somras ( sorgligt)  
Vi sågs bara i julas för hämtning & lämning av zappa så vi ska mysa i helgen . Vi ska gå på loppis och sen mysa hemma med god mat och vin och en jäkla massa tjatter , ska bli skoj att höra om tuvas resa , tuva var i Sydamerika från den 13/11 - 9/1 

Ja ja  nu ska jag kolla handbollen 

Kram på er // Maria ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0