Söndag .

Hej folket ! 

Vad hände med denna söndag ?
Dagen sprang i väg ....

Jobb på fm , KP uppdrag  i Tyresta by , 
det var alldeles för halt att gå i skogen så vi höll oss kring djuren .

(null)

(null)

(null)

(null)

Solen tittade fram ett tag / mysigt 

Efter  KP så åkte jag till biltema och  till statoli 
Jag fyllde på spolar vätska och tvättade bilen  plus att jag dammsög bilen 🚙

När jag stod  inne i biltvätten i dag så pajade biltvätten så jag fick lite stress för jag kom inte ut därifrån men tillslut kom en personal och startade om tvätten och jag fick köra runt och åka  in igen  tvätta om den igen ...

Jag tror halva Haninge tvättade sina bilar i dag 
För på dagen var det torrt och fint på vägarna och 3 minus ! 

Sen var det dags för dammsugning :

Då pajade dammsugaren  så jag fick hämta en ny polett och ta en annan dammsugare på baksidan av Statoil istället  , 
När det hände så hade jag självklart kastat ut 
bil mattor och barnstol mm  på  gatan  så in med skiten i bilen igen för att  köra runt huset och ta nästa sug 


Jag Höll på att få nervfel men jag höll mig ganska lugn .🤣🤣 allt drabbar mig . 

När jag väl kom hem så hann jag äta och ta en dusch  och sen skulle jag åka i väg igen . 

Jag skulle köra familjen gron plus packning till Arlanda 
Herregud 🤣
4 personer , 5 resväskor och en jättestor hundbur och 2 hundar 🐕🐕
Tryck och press 

Hahaha 
Dom är för sköna 😂😂😂

Det vart lite snöoväder på kvällen men absolut ingen fara men trots det så varnade dom på radion om massa trafik kaos och olyckor så ett tag var jag orolig att dom inte skulle hinna  till incheckning  men det flöt på jättebra och dom var i tid !! 

Men 

Det var ju skiit smutsigt igen på vägarna pga av snö blasket så nu är bilen skitig igen 

Hahaha 

Jag ger upp
Vit bil alltså ......

(null)

Dessa väskor plus en jätte stor hund bur och 2 hundar och 5 personer i bilen inkl mig . 

Allting går mellan pattar och lår! 

Jag älskar att vara ute på fix .

Mitt absoluta dröm jobb vore att vara en fixare och assistent till någon 
åt en familj / privat person , personlig assistent 

Handla
Hämta och lämna här och där 
Hämta barn 
Köra runt folk
Springa på ärenden 
Planera
Hämta paket 
Köpa kläder 
Hålla koll på allt åt den personen 
Privat chaufför 

Etc 

En fixare ...... 
Alltid På språng ....

Ja ja 


Nu är det farmen och sen natt natt 
Ny arbetsvecka i morn 

// Love Maria 







Kommentarer
Postat av: Therese

Jaaa äntligen Farmen ikväll igen!! Sååå rolig omgång tycker jag, intriger intriger intriger haha. Kan du inte skriva lite om vem/vilka du gillar plus ogillar? Sen kan du gå tillbaka o jämföra vad du tycker i sluter av Farmen. Kanske du ändrar dig menar jag :)
Ha en fin kväll! Kram Therese

Svar: Det ska jag göra ❤️
Ia None

2019-01-13 @ 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0