Finkarudden Gålö

Vilket väder vi har hörrni !! 

Helt underbart 
När det är 25-30 plus mår jag som bäst ☀️


I morse packade vi badsaker mm och åkte ut till Kia & rickards husvagn på Finkarudden på Gålö 

Helt underbart  MEN   Dessa jävla mygg jävlar 
Jag har räknat till typ 16 bett i dag 

Jag HATAR  mygg & knott  
Om det inte vore för dessa mygg jävlar så hade jag kunnat stanna där ute och gärna bott där i helgen men skit djuren plågar mig . 

Deras plats låg jättefint vid vattnet och bad platsen var perfekt 

Det var jätte mysigt att träffa Kia & Sandra 
( Rickard jobbade och resten av deras familj var på annat håll ) 
Svärmor ( kias) kom också dit . 
Vi pratade , grillade korv och badade ☀️😄

(null)

(null)

Svärmor 😄 underbar , hon hängde under paraplyet 


(null)

(null)

 Min skatt ❤️


(null)

 Mina  bästa ❤️❤️ H & Kia



(null)


(null)

Bad och sol ☀️


(null)

   Vi fick lite färg i dag 👍

När vi kom hem runt 15 så åkte Henning , Kalle och max mot Hölö 
Kalle ska bort 3 nätter  och  Kalle övningskör dit och max kör hem. 

Då fick jag energi och körde igång fler projekt här hemma .

Jag Klippte plätten , städade och vattnade plätten 

Storstädade kalles rum , tvättade allt plus täcken & kuddar och dammade och skurade .

Jag Städade hemma och körde några tvätt maskiner som hänger ute , det torkar på noll tid 

(null)

Jag betalade räkningar och tog ut Sune 

Nu är jag ny duschad och slappar i soffan 

Nu är det 3 dagar kvar på semestern och nu går dagarna fort , jag hade önskat 1  till vecka ledigt nu när vädret är på topp och det har kommit in lite klirr i kassan  men men 

Jag ska njuta dessa 3 dagar och vi har inget planerat !  Vi tar dagarna som dom kommer ❤️

All kärlek 
Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0