Gålö havsbad

Hej finisar 

Hur mår ni ? 

Min/ vår otur på den här semestern fortsätter 
Tror det mesta som kan gå fel gör det 
Massa skit 

I går måndag hade vi äntligen bokat bio biljetter till lejon kungen 
H fick bio biljetter och lite annat i sommar present av sitt jobb 
Vi skulle ha gått kl 12 på vip heron . 

Men vid 10 tiden får H en allergisk chock typ 

Han fick världens huvudvärk och sen började det klia på hela kroppen och i ögonen och hela kroppen svullnade upp och var typ täckt av bulor 
Såg ut som massa svullna bett men det var det inte 

H fick typ panik av kliandet så jag körde upp honom
Till vc där han fick komma in akut 
Läkaren Undersökte honom och sen fick han 5 cortison tabletter upplösta i vatten 

Dom höll kvar honom för observation och 30 minuter senare hade det värsta lagt dig 

Vi har ingen aning om vad som hände , han hade inte ätit något som han inte ätit förut osv och han hade inte fått några bett osv 
Skumt . 

Vi försökte ge bort våra vip biljetter men det var ingen som nappade så tyvärr miste vi vårat Tillfälle och se filmen som jag så gärna ville se 😪

Sen när vi var klara där då pajade en del i bilen 

Den som gör att vi kan ställa om sätet !!! 

Vi har precis bytt en del där för 1000 kr men nu var det en annan del som pajade så det blir fler utgifter och jag kan inte dra fram sätet och köra 

(null)

Vi åkte till verkstan så vår meck Christian fick kolla och beställa delen 🙈


Jag var typ grin färdig efter allt i går så  Jag gick hem och sov 
Drog något gammalt över mig ......

I dag var det nya tag
Vi tog MOS gänget på badtur

Vi åkte ut mot Gålö 

Vi tänkte åka mot finkar udden och K & R  men visste inte riktigt var det var så vi körde vidare mot Gålö havsbad och campingen 

Mysigt hundbad men en jävla massa knott, mygg och bronsar 
Vattnet och stället var dunder och vädret superfint 

Men när vi kom tbx till BB var det alldeles mörkt på himlen 

En skön dag i allafall . 

Lite bilder :

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sista bilden är en gammal bild .


Nu ska jag ha tvätt stugan 

Hoppas ni mår bra 

Kram Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0