Hemma dag

I dag kände jag bara för att vara hemma och pula .

Henning övningskörde med Kalle på morgonen  och jag startade med städning , 
Tvätt och fix ,

När H kom hem så hjälptes vi åt med ugnen , 
H skruvade isär glas skivan så vi kunde rengöra emellan .

(null)

Nu är det skinande rent i både ugn och bakom spisen och plåtarna är rengjorda . 

Heja oss 

Sen startade jag ute på plätten 
Rensade rabatter , klippte bort massa grenar och buskar , klippte gräsmattan och duschade av alla möbler och vattnade . 
Gjorde plats i buskarna för Olivias leksaker 

Nu är det fint inför lördagens altan häng 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har fortfarande inte målat min kabel rulle 
😂😂😂 
Den måste slipas först . 
Jag får lägga på en duk. 


(null)

   Fasiken va fint , kolla mina fina solrosor 

Nu har jag precis lagat mat , i dag gjorde vi en allt i ett gryta med fläskfilé och spiskummin 

(null)

Så himla gott 

Nu blir det soff häng och lite serier 

 All kärlek 
Maria 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0