Måndag & tisdag


Hej och god morgon 😀

Jag sitter i soffan och väntar på att få gå till jobbet 

Jag är mest effektiv på morgonen och vill gärna starta tidigt 
Men i dag kör jag 12-20 

I går måndag var första dagen på jobbet efter semester . 
En bra dag  och mycket fix . 

(null)


Nu till min Kalle . 

Han drog i torsdags till Hölö och kom hem i söndags 

Han var hemma en timme innan han drog till Micke för en grill kväll 
Han  kom hem 2 på natten till måndag så vi hann och se varandra 1 timme  i går morse innan han säger 

- vi drar neråt Europa i dag med min bil 

What 

Planen är hemlig här 

 ( jag fick inte skriva destination här för dom ska överraska en person ) som läser min blogg 
men de ska bla åka till Prag mm.


(null)

 
Det gick så fort så att han inte hann bädda 😂

Vi hade kontakt på mobilen på Dan i går för att jag skulle hjälpa honom att höja försäkringen på bilen så dom har assistans & hyrbil bla 
Vi pratade om packning , kudde & täcke då dom ska sova i bilen några nätter 

Dom som åkte var Kalle , Micke och Kevin 

Sagt och gjort , dom drog hemifrån vid 15.30 tiden men vid 16 tiden ringer Kalle till mitt jobb och säger att han glömt sin ryggsäck på altanen med pass, lurar mm. 

Suck 

Jag fick lämna jobbet i 25 min och åka och hämta ryggan hemma och sen åka och möta dom och dom fick vända tbx från Södertälje och möta mig 

Herrgud 

Det börjar bra 😂😂😂😂

Dom fick stress sen ner mot Trelleborg eftersom detta med väskan hände men dom hann med en marginal på 20 min 
Skönt 

(null)

På väg 

(null)

Hann precis 

(null)

Färjan 

(null)

Dom tog färjan från Trelleborg - Rostock Tyskland 

(null)

(null)

(null)

Framme i morse efter 7.5 timmar på havet 
Dom sov dåligt i bilen men var på gott humör i morse 
Nu behöver dom inte stressa , dom har ingen tid att passa . 

Jag är såklart skitnervös när dom är på vägarna och på resande fot , dom har ju ingen erfarenhet av att bila 🚗

Men Kalle är vuxen och gör exakt som han vill och jag hoppas dom får det skitkul och gör massa bus 

Fortsättning  följer ..........
🤭


Nu dusch och sen jobb ❤️
Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0