Onsdag 17/7 , Gnäll inlägg

Hej 

Hur mår ni ?

Jag själv mår sådär , inte alls mått bra under den här skit semestern . Kroppen har sagt ifrån , humöret är down och allt känns bara blä just nu . 
Känner mig ledsen 
Allt e Tungt . 
Vill mest vara för mig själv. 
Vill egentligen inte blogga om detta men det är så här livet är , up & downs 


Det känns som om man lika bra kunde ha jobbat men samtidigt hade inte kroppen orkat det. 
U

Sen är det massa andra saker som spelar in men what a fuck 
Det kommer fler dagar och jag har ca 1 vecka kvar 

Vi har haft 2 dagar med sol hittills på semestern och det spelar också in såklart ....

Vi hade en suverän vecka i bodrum i maj med sol och ett underbart dygn i Sigtuna med sol så det får jag Leva på . 😛

Vad har jag gjort da .


Mest varit med familjen 

Var max hos dr häromdagen . 

(null)


Jag har kollat serier och robinsson Australien 
Vi  kollar The  Handsmaids tale 
Spännande & obehaglig 

Kanske det livet vi får räkna med i framtiden med det här äckliga landet som Sverige har blivit . 


(null)

 Vi har haft duktigt med regn och åska 
Detta är en bild från i måndags . 

Deppigt värre och Sune har varit livrädd 


Henning har övningskört med max och Kalle varje dag 
Max tar automat och Kalle tar manuell 
Tur Kalle har egen bil. 

Max ska börja sin intensiv utbildning 31/7 

Vi har kört med Kalle till arbetsintervjuer 

Han har varit bla på intervju i Scania i Södertälje och i går på dagab i jordbro 
Vi hoppas på det sista pga resväg 

Håller alla tummar . 

Kalle har gjort en rejäl vikt nedgången sista månaderna 
Han äter rätt , tränar varje dag så han har gått ner över 28 kg 
Helt sjukt duktig 

Han har gjort det förr och det svåra är ju såklart att hålla kvar detta nu.

Grymt , heja heja


Själv är jag mest stilla sitttande och äter så för mig går det uppför . 

(null)

 Gårdagens middag 
Hittade fläskfilé i frysen 

(null)

 Här latar vi oss . 

Avslutar med bild på några av mina orkidéer 
Så fina just nu. 



(null)

(null)

(null)

Så mycket knoppar på G . 


I dag kommer inger på fika och vid 12 . 

Vi hörs av 

Maria ❤️











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0