Sigtuna

I går bestämde vi oss för att ta en tur till Sigtuna , jag har läst och hört så mycket bra om denna sommar pärla så jag överraskade Henning med hemlig destination och övernattning .

Och ALLT vart så bra , 

En underbart stad, vackert , mysigt och bra väder 
Boendet var över mina förväntningar 

Jag hade bokat rum  på 32 rum och kök (32) 
Och det var sjukt mysigt , dom gav sån bra service , och allt jag hade önskat fick vi . 

Tidig incheckning 
Dubbelsäng 
Havs utsikt , vi fick det bästa rummet 
( rum 212) 
Och personalen var helt suverän 

Frukosten var bra med mycket närodlat och ekologiskt och mycket fräscht 


Vi bestämde oss för en dags fylla i går  hahaha  och det lyckades vi med , de första ölen tog vi på koppar kitteln kl 11 och sen körde vi våfflan och hotellet ( rajtan tajtan ) 

Det var länge sen vi skrattade så mycket 

En jättehärlig och rolig dag 

Vid 18 tiden åt vi middag på hotellet och sen kände vi att det räckte , vi var bra runda under fötterna 

Vid 20 tiden sov vi som grisar men jag vaknade runt 22 med den sjukaste huvudvärken i manna minnet 
Trodde huvudet skulle lämna kroppen , fick typ panik och gick upp och kylde av mig och vankade runt 
Jag somnade vid 00 tiden igen och sen vaknade vi 4 , 
Skit hungriga och frukosten öppnade 8
Hahaha 

Förutom pangknack så var det 10 av 10 
Jag älskade husen på stora gatan , alla vackra husen mm 

Här kommer en bild bomb;

(null)


(null)

Så fint med alla näckrosor 


(null)

Receptionen . 


(null)

Ute baren 


(null)

Vårt hotell 

(null)

Vår trädgård på hotellet , där satt man bra ...

(null)

Hotellet , ni ser Brandtrappan ,  fönstret till vänster är vårt rum.


(null)

(null)

1:a bärsan 

Vi hade med oss 8 öl som vi intog på rummet och på diverse park bänkar medans vi skrattade gott och stirrade på alla som gick på
Strandpromenaden 

(null)

Utsikten från vårt rum
Helt ok 

(null)

Jättefint badrum med regn dusch 


(null)

Kärleks nästet 

Skön säng men jag hatade dock kuddarna 
Jag ogillar dun kuddar man halkar av 


(null)


 Vårt rum igen , mysigt att vakna upp till detta i morse 



(null)

(null)

Ovan är vi på Våfflan, hamnkrogen 
Helt i min smak 
Härlig utsikt , musik och trevlig personal 



(null)

Vår kompis 


(null)

(null)

(null)

    Me  &  My love ❤️❤️❤️❤️

(null)

 Här sitter vi  i lounch sofforna på Hotellet och tar ett glas , vissa spelade boule 


(null)

  Bra på arslet  😂😂😂


(null)

(null)

(null)

 Stora gatan 


(null)

(null)

 Här skulle jag kunna bo på simmaren /  idyll 

(null)

Husen och alla gränder va så sött 

(null)

   Rolig öl jag drack på Hotellet , gillar namnet och beskrivningen ( LÄS) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bilderna ovan var från vår morgon promenad efter frukosten i morse ( torsdag) 

Bilderna nedan är från frukosten 
Mycket fräscht 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag kan varm rekommendera Sigtuna för en dag eller natt 
Sigtuna slog nästan Vaxholm och trosa i mys faktorn 

Jag vill ge ett extra 👍 för hotellet ❤️

Nu är vi hemma igen 

Hoppas ni mår bra , berätta vad har ni gjort ? 

Love Maria 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt att dra i väg på lite roligheter👍Det är du värd💕

Svar: Tack ❤️
Ia None

2019-07-11 @ 22:37:14
Postat av: Anonym

Helt rätt att dra i väg på lite roligheter👍Det är du värd💕

Svar: ❤️❤️❤️
Ia None

2019-07-11 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0