Sista juli


Jaha mina vänner , 

Nu hoppar vi in i sista sommar månaden i morgon  och i dag frös jag som ett djur när jag gick till jobbet 
Burr 
10-13 g på morgonen och iskalla vindar 

En bra dag på jobbet 
Jobb möten 8-16.30 
God lunch , samtal och massa administration 

👍

I morgon blir det samma tider och fortsatt möten 
Olivia ska följa med mig till jobbet 8-10 
Sen kl 17 ska vi ha en personal kväll / fest och surr i min chefs husvagn ute på Gålö och jag och Kattis sover kvar 
Det ska bli trevligt 

Kalle är framme på sin första destination 
Kroatien 
Dom körde ner till split i Kroatien för att överraska sin tjej kompis Johanna 

Johanna hade ingen aning om att dom kom, snacka om att hon vart chockade när dom knackade på hennes hotell rum mitt i natten mot onsdagen 

Deras resrutt var Sverige , Tyskland , Schweiz , , Österike , Slovenien och Kroatien 
Dom har haft lite otur på vägen ner men nu är dom framme och dom har skoj , dom
Stannar några dagar innan dom åker vidare till Prag 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Framme i split natten mot onsdagen efter gidder i tullen med genomsökningar efter narkotika 

Tydligen hade tullen en vecka där dom kollar utlänningar som reser in lite extra 😂

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi pratade precis i telefon 
20.30 
Då var dom på väg ut på middag , dom har 32 g 

Mysigt 

Jag längtar efter Kalle , har sett han 1 timme sen förra torsdagen 


Ja ja vänner 
Kram på er / Maria  

Fortsättning följer .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0