Söndag den 21/7

Hej 

Tidigare i veckan hade vi gjort planer att åka till Flen på fredagen för att hjälpa mamma med lite saker och för att hänga med henne. 

I torsdags fick vi ju tunga besked så vi vart lite osäkra på om vi skulle åka  men vi beslutade att göra det för det är ju bara 1 Tim från Sthlm om vi hade behövt vända tbx. 

Det var fint väder i Flen så vi solade och badade både i fredags och i lördags fm 

Vi hjälpte mamma med att köpa en elgrill , Henning lagade mammas dammsugare , vi slängde grovsopor , handlade och gjorde lite annat smått & gott . 

Vi testa el grillen i går innan vi åkte hem och den var helt suverän ... 

Vill nästan själv ha en elgrill 🤭

Här kommer en bildbomb 🦋☺️

(null)

(null)

 Supergrillen . 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag lagade lasagne till mamma enligt önskemål 
Det vart super gott 


(null)

(null)

(null)

Piss nisse 

(null)

Ludde budde , i går lördag klippte jag honom och snyggade till honom i ansiktet 


(null)

Vi kom hem i går eftermiddag , tack för denna gång mamma 


Min middag härom kvällen 
Jag vart så sjukt sugen på falukorv och gissa om jag vart lycklig när det låg en bit i frysen 



(null)

 Jag hade besök av inger och Zelda i onsdags 

(null)

   Fina Zelda 💛

 Nu ska jag gå till tvättstugan 

Kram på er // Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0