Söndag


Hej 


Det var länge sen vi sågs här och det beror på att jag tappat lusten för bloggen totalt . 

Jag har ju min  blogg mest för min familj och för mina barnbarn mm så dom kan ha den i framtiden och kika på ❤️

just nu funderar jag på att lägga ner min blogg för gott !!  Men känns samtidigt sorgligt då jag haft den i 10 år 😏



Vad har jag gjort sista dagarna . 


Jag jobbade i går och gjorde en del ärenden och i dag har det fixas med tråkiga måsten 
Bla installerat ny diskmaskin , det krånglade som fan men tillslut blev det bra 👍

Jag har inte mått så bra sista dagarna  , tyvärr har jag jätte ont i min kropp & leder , jag är sjukt trött och har ont i magen 🙁

Försöker vila men det går sådär 

Vi var barnvakt i går så max och Sandra kunde ha lite egen tid .

Alltid Mysigt ❤️

Hon ger så mycket glädje den lilla tok bollen 


Här kommer lite bilder : 

(null)

 Hon är galen  boll , olli bolli ❤️❤️❤️

(null)

 Myser och pillar i håret , precis som både max och Kalle gjorde när dom var små ❤️

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

Lagat köttfärslimpa med paprika sås 

(null)

Lite plockmat 

(null)

    Våra solroser är på G 


(null)

   Snygging  maximus 

(null)

I går var vi Tyresö och sen tog vi en sväng till allt nybyggt som ploppat upp i Älta 

Herre jädrar va fint det är där nu . 

Speciellt på Anemon vägen och de områdena  runt omkring .

Där vill vi bo .....

Gillar de sjysta numren på dörrarna 
Små och diskreta ( NOT) 
Men coolt .

Ja ja  

Nu ska jag fixa något att stoppa i munnen , jag är hungrig för jag har inte fått i mig så mycket . 

Vi ses här när  jag får lust igen  ❤️ M 










Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta inte blogga, kan vara höjdpunkten på min dag när du har skrivit ett inlägg. Du är så skön person som bjuder på dig själv😍

2019-07-07 @ 22:12:55
Postat av: Anonym

Sluta inte blogga, kan vara höjdpunkten på min dag när du har skrivit ett inlägg. Du är så skön person som bjuder på dig själv😍

2019-07-07 @ 22:12:56
Postat av: Anonym

Sluta inte blogga, kan vara höjdpunkten på min dag när du har skrivit ett inlägg. Du är så skön person som bjuder på dig själv😍

Svar: Tack fina ❤️
Ia None

2019-07-07 @ 22:12:57
Postat av: Jossan

Jag håller helt med Anonym!👍🥰❤️ Kram på dig fina Maria💕🌸

Svar: Tack Kram själv , jag tänker på dig fina ❤️❤️❤️
Ia None

2019-07-08 @ 01:45:18
Postat av: Amanda

Jag tycker inte heller du ska sluta, jag går in här flera gånger i veckan och läser även om jag sällan kommenterar längre.
Jag gillar dina inlägg som jag följt i många år.
Hoppas du får en bra semester Maria! ☀️🌸

Svar: Tack fining ❤️
Ia None

2019-07-08 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0